چرا قانون جذب برای عده ای کار نمی کند؟

مقدمه :

افرادی هستند که از وجود قانون جذب اطلاعاتی دارند و می خواهند از قانون جذب در زندگی شان برای رسیدن به آرزو و اهدافی که دارند استفاده کنند . اما تعدادی از این افراد خواسته هایی را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند پس تنها شما نیستید که نمی‌توانید با قانون جذب به خواسته هایتان برسید شما هم مانند بقیه افراد باید اشکال کار خود را دریابید و با توجه به مقاله ها و تمریناتی که ما برای قانون جذب در اختیار شما قرار داده ایم استفاده کنید تا مشکلتان را حل کنید و بتوانید با قانون جذب از کائنات چیزهایی را که میخواهید دریافت کنید و زندگی ایده آلی که در ذهنتان است را برای خودتان به وجود آورید .

همانطور که قبلاً هم گفته شد احساسات در قانون جذب بسیار مهم است زیرا افرادی هستند که احساسات را نادیده می‌گیرند و به سادگی از آن رد میشوند همین تمرین ها و تکنیک هایی که در هر مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم باعث رسیدن شما به اهدافتان می شود پس شما می توانید از همین لحظه شروع کنید تمرینات قانون جذب را انجام دهید . تکنیک هایی که ما در مقالات به شما گفته ایم را در زندگیتان به کار بگیرید و شاهد تغییراتی در زندگیتان باشید که متوجه شوید با قانون جذب هیچ چیز غیرممکن نیست .

 

قانون-جذب

 

5  دلیل برای کار نکردن قانون جذب در زندگی برخی از افراد

شاید شما در زندگیتان برای رسیدن به خواسته هایتان از قانون جذب کمک گرفته‌اید و حتی تلاش کرده باشید قانون جذب را در زندگیتان استفاده کنید اما آن طوری که می خواستید به خواسته‌ها و آرزوهایتان نرسیدید و قانون جذب برای شما به درستی عمل نکرده است .
در ادامه 5 رازی که باعث می شود شما نتوانید به درستی از قانون جذب استفاده کنید و به اهدافی که دارید برسید را خواهیم گفت مثلاً افرادی هستند که به صدای درون شان اصلا توجهی نمی کنند اما اگر شما برای خودتان وقت بگذارید و صدای درون تان را گوش دهید و به آن توجه کنید قانون جذب شما را به سمت اهداف تان خواهد رساند .

1 دلیل کار نکردن قانون جذب توهم کمیاب بودن برخی از افراد می باشد …

ما از این مورد در زندگیمان بسیار استفاده می کنیم و حتی به فرزندانمان این را نیز آموزش می دهیم مثلاً اینکه به ثروت رسیدن سخت است پول در آوردن کار سختی است پس بهتر است پس انداز کنیم برای روزهایی که شاید به آن احتیاج داشته باشیم اگر ما به پول طور دیگری نگاه می کردیم هیچگاه وابسته پول و ثروت نمی‌شدیم و به دست آوردن آن را کار سخت و دشواری نمی‌دانستیم . اما وقتی آن را کمیاب می دانیم و به دست آوردن آن را چیز سختی می دانیم به خودمان این باور را میدهیم که ما نمی‌توانیم ثروتمند شویم و کمیاب بودن پول را برای خودمان به باور بزرگ تبدیل می کنیم .

2 دلیل کار نکردن قانون جذب مطالعه نکردن می باشد …

مطالعه نکردن علت اصلی کار نکردن قانون جذب در زندگی تان می باشد و این بزرگترین عامل برای نرسیدن به اهدافتان است . شما برای اینکه بتوانید قانون جذب را به راحتی درک کنید باید در مورد چیزهایی که می‌خواهید نیز اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید مثلاً باید بدانید که دنیا چطور کار میکند یا اعضای بدنتان چطور با هم در ارتباط هستند و وظیفه هرکدام چیست ؟
زمانی که این اطلاعات را به دست آوردید در آن شکی نیست که می توانید به راحتی قانون جذب را درک کنید و بفهمید که کار کردن با قانون جذب چگونه است پس هیچگاه مطالعه کردن را فراموش نکنید برای خودتان هیچ بهانه ای را نسازید که وقت ندارم چون فقط به خودتان دروغ می گوید زمانهایی در روز هستند که شما به راحتی آن ها زمانها را هدر می دهید بدون آنکه از آن زمان استفاده‌ای مفید داشته باشید . پس بهتر است حداقل روزی یک ساعت هم که شده برای خودتان وقت بگذارید و چیزهای جدید را مطالعه کنید و به دانسته هایتان اضاف کنید .

 


برای خواندن مقالات بیشتر در مورد قانون جذب و کائنات به سایت   آرسینو     مراجعه کنید .


3 همسو نبودن افراد دلیلی برای کار نکردن قانون جذب ….

زمانی که دو نفر می خواهند از قانون جذب استفاده کنند و همه تمرینات را به درستی انجام می دهند اما هیچ نتیجه ای نمی گیرند دلیلش چه میتواند باشد ؟ تنها دلیلی که می تواند شمارا به خواسته های تان نرساند با وجود همه تلاش ها و تمریناتی که با قانون جذب انجام می دهید این است که با طرف مقابل هم سو نیستید زمانی که هر کدام از افراد برای خودشان چیزی بگویند و در این وسط همسو بودن وجود نداشته باشد تلاش هایشان قطعاً به هیچ جا نخواهد رسید و موفق نخواهد شد .

اگر می خواهید این دلیل را حذف کنید بهتر است که با طرف مقابل تان صحبت کنید تا افکارتان را شبیه هم کنید و با هم تمرین کنید سپس مطمئن باشید که شما نتیجه خواهید گرفت و هرچه افکارتان با هم تفاهم داشته باشد و با هم همسو باشید این کار بسیار زودتر نتیجه خواهد داد .

 

قانون-جذب

4 عادت به سرزنش دیگران ….

دلیل دیگر برای کار نکردن قانون جذب سرزنش دیگران میباشد شما همه را برای چیزهایی که ندارید و برای نرسیدن به اهداف و خواسته هایتان مقصر میدانید و سرزنش میکنید و همه را دلیل نرسیدنتان به ارزوهایتان  می‌دانید از شرایط آب و هوایی گرفته تا سیاست اما مقصر دانستن و سرزنش کردن خودمان و دیگران هیچ تغییری در زندگی ما به وجود نمی آورد و اصلاً برای رسیدن به اهدافتان کمکتان نمی کند پس شما باید در زندگیتان این را بدانید که مسئولیت همه کارها و احساسات زندگیتان را به عهده خودتان است همین راه فقط باعث می شود که دست از سرزنش دیگران بردارید و با واقعیت های زندگی روبرو شوید تا بتوانید به درستی از قانون جذب استفاده کنید و با قانون جذب به خواسته هایتان برسید .

5 تحت تاثیر قرارگرفتن دیگران دلیلی برای کارنکردن قانون جذب ….

دلیل دیگری برای کار نکردن قانون جذب تحت تاثیر قرار گرفتن حرف دیگران  است . شما باید برای خودتان تصمیم بگیرید و این جازه را به کسی ندهید  که در زندگی شما دخالت کند زیرا شما صاحب این زندگی هستید و هر تصمیمی که می گیرید مربوط به خودتان است پس هیچ گاه اجازه دخالت دیگران را در زندگی تان ندهید و حرفهای ناامیدکننده دیگران را نیز مورد توجه قرار ندهید و به آنها اصلاً فکر نکنید زیرا همین افکار‌های منفی و ناامید کننده باعث می شود که از راه تان منحرف شوید و نتوانید به خواسته هایتان برسید شما زمانی آن نتیجه ای که می خواهید را به دست می آورید که بر روی اهداف تان تمرکز کنید و در همان مسیر جلو بروید .
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]