دروغی به اسم نامه نوشتن به فرشتگان در قانون جذب

چگونه به فرشتگان نامه بنویسیم ؟

اولین سوال که پس از شنیدن این کار عجیب به ذهنم آمد این بود که آیا با این کار به خداوند یگانه و واحد کفر نمی ورزیم ؟ شاید خیلی ها بگویند خداوند فرشتگانی برای هرکاری قرار داده که به امور بندگان در زمین حسابرسی کنند . و میخواهیم در این مقاله به صورت کامل این مورد را با هم بررسی کنیم که آیا قرآن یا قانون جذب این قضیه را اثبات می کند یا آن را رد می کند .

اگر توجه داشته باشید در زمان های مختلف کفار به شکل های مختلف خدایانی را شریک خدای یگانه یا همان الله یکتا می کردند و همین اتفاق که باعث جهل مردم می شد شهادت و کشتن هزاران پیامبر و امام را باعث شد . در این باره می خواهیم با داستانی در قرآن این موضوع را شروع کنیم :

در زمان حضرت سلیمان جنیان قدرت زیادی داشتند و علاوه بر آن مردم به شدت جاهل تر از حال بودند و منتظر بودند که فردی قدرت خارق العاده ای از خود نشان دهد تا به آن شخص به عنوان خدا ایمان بیاورد . و اگر توجه کنید حضرت عیسی به همین دلیل هزاران بار گفت که من خداوند نیستم ولی بالاخره مردم کار خود را کردند و آن را پسر خدا لقب دادند . خلاصه اینکه جنیان در آن عصر برای حضرت سلیمان کار می کردند و سلیمان آن ها را به صلابه کشیده بود .

 

نامه به فرشتگان

وقتی که بحث مرگ و فوت حضرت سلیمان پیش آمد ممکن بود اگر جنیان خبر دار شوند که سلیمان می خواهد فوت کند به مردم از قبل اطلاع دهند و خود را پیشگو و آینده بین جا بزنند و قومی که با سال ها تلاش به خداوند یگانه و پیامبرش ایمان آورده اند را گمراه سازند . از همین رو حضرت سلیمان عجیب ترین  مرگ را در بین سایر پیامبران داشت . حضرت سلیمان با خداوند صحبت کرد که اگر جنینان از مرگم با خبر شوند خود را پیشگو جا میزنند پس من را طوری بمیران که هیچ شخصی متوجه مرگ من نشود .

حضرت سلیمان به معبد بزرگ خود بازگشت و سپس درحالی که کار کردن جنیان را نظاره می کرد و عصایی در دست داشت در آرامش درگذشت ولی به زمین نیوفتاد . جنیان هم به همین دلیل فکر می کردند که سلیمان در حال نگاه کردن به آن هاست و کار می کردند . بعد از چندین روز که خداوند دید هنوز بندگان متوجه مرگ پیامبر نشدند به مورچه ها دستور داد که پایه ی عصای سلیمان را خورده و جنازه حضرت سلیمان به زمین بیوفتد . همین اتفاق باعث شد که جنیان فرصت سو استفاده را پیدا نکنند .

بررسی نامه نوشتن به فرشتگان از دیدگاه قرآن

نحوه نوشتن نامه به فرشته ها

همانطور که می دانید خداوند فرشته های گوناگونی را آفریده که هرکدام مسئول کاری هستند . مثل عزرائیل  ، فرشته وحی ، میکائیل و … که همه این ها فرشتگان مقرب  خداوند می باشد . اما باید توجه داشت که در هیچ جای قرآن درمورد درخواست از فرشتگان صحبت نشده پس اولین مورد همین است که شاید این کار عبث باشد اما در ادامه مقاله می فهمیم که خیلی هم بیهوده نیست .

یکی از مصادیق شرک ، شریک گرفتن برای خداست که یعنی اگر ما به کسی به غیر از خدا مثل فرشتگانش درخواست کنیم نوعی شرک است چون برای دا شریکی قائل شده ایم به اسم فرشتگان ولی ما در آیه ی مبارکی می خوانیم که قل هو الله احد . بگو خداوند یکتاست .

از طرفی اگر ما به کسی غیر از خدا پناه ببریم و از آن درخواست کنیم پس یعنی قدرت لایتناهی و عشق بی اندازه خداوند به بنده اش را در نظر نگرفته ایم .

خداوند تبارک و تعالی می فرمایند : الیس الله بکاف ؟ آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ؟ که ما از غیر خدا چیزی را طلب کنیم ؟

 

اسلام و قانون جذب

من از تحقیق در قرآن و اسلام فهمیدم قرآن همان قانون جذب است و قانون جذب همان قرآن . یعنی پیامبر ما 1400 سال پیش قانون جذب رو به مردم یاد میداد ولی با توجه به فهم همون جامعه . و بعد از تحقیقات فرآوان فهمیدم که قرآن می خواهد خدایی قدرتمند در ذهن ما ایجاد کند که هرچقدر از خدا انتظارات بیشتری داشته باشیم پس صددرصد کمک های الهی بیشتری می توانیم از آن بگیریم . اگر می خواهید در این موضوع بیشتر بدانید بهتر است مقاله اثبات قانون جذب از دیدگاه قرآن را مطالعه کنید .

 

جایگزین نامه نوشتن به فرشتگان

بهترین جایگزین نامه نوشتن به فرشتگان ، تغییر ذهنیت نسبت به خداوند است . خدایی که من در ذهنم ایجاد کردم به این شکل است که یک فرمانروای قدرتمند و توانا ، بسیار بسیار ثروتمند ، خدایی که همه ی اتفاقات را می تواند رقم بزند و قدرت او هیچ اندازه ای ندارد . پس می تواند همیشه هم از نظر روحی و هم از نظر معنوی و مادی زندگی من را بهبود دهد . از طرفی این خداوند بهترین دوست من هست و هرجا که کمک بخواهم به من کمک خواهد کرد و حتی فراتر از انتظار من به من خواهد بخشید .

شما از این به بعد به جای خرافاتی به اسم فرشتگان می توانید خدای درون ذهن خود را قدرتمند کنید و سپس آنجاست که این اتفاق مارا سال های سال جلو می اندازد . اگر به شکل دیگری بخواهم برایتان توضیح دهم . خداوند کاری را می کند که شما از او انتظار دارید . یعنی اگر فکر میکنید که خدا قادر است برای شما بهترین همسر ، شغل ، خانه و … را به شما بدهد پس مطمئن باشید همین اتفاق خواهد افتاد اما اگر برخلاف آن فکر می کنید که خداوند به شما هیچ کمکی نمی کند و شما بنده طرد شده هستید همینطور خواهد شد .

قانون جذب و نامه نوشتن به فرشتگان

همانطور که میدانید فرضیه قانون جذب و پایه قانون جذب این است که شما به هرچیزی فکر کنید به آن میرسید . شما در نامه نوشتن به فرشتگان به این شکل عمل می کنید که خواسته های خود را از فرشتگان مقرب درگاه الهی می خواهید و با نوشتن آن ها در حال توجه کردن به خواسته تان هستید . پس مطابق با قانون جذب این اتفاق به شما جذب می شود پس اگر خیلی ها می گویند ما از این کار نتیجه گرفته ایم دلیلش همین است . شما به فرشتگان این نامه را نوشته اید و نتیجه گرفتید اگر آن را از خداوند قدرتمند بخواهید فکر کنید که می تواند چه نتایج عظیمی را در زندگی شما ایجاد کند .

نحوه کسب نتیجه از نامه به فرشتگان :

نامه به فرشتگان در اسلام

همانطور که در مقالات قانون جذب گفتیم ما اگر به هر نحوی ارتعاش خواسته یا ناخواسته مان را به کائنات ارسال کنیم در زندگی ما پدیدار می شوند .

نحوه نوشتن نامه به فرشتگان این است :


 

به فرشته ……….. اسم خودتان

موضوع درخواست ( شغل بهتر ، ازدواج و … )

فرشته نگهبان با قدرتی که داری خواسته من را برآورده کن و من را یاری کن

جملات تاکیدی


خب همانطور که می دانید ارتعاشاتی که ما به سمت جهان هستی میفرستیم از ورودی های ذهن ما نشأت می گیرد که ورودی های ذهن ما شامل شنیدن ، دیدن ، نوشتن ، خواندن هست که اگر به این موضوع توجه کنیم می فهمیم وقتی که داریم کارهای خرافی مثل نامه به فرشتگان را انجام می دهیم همه این حواس درگیر می شود و به نحوی در حال ارسال ارتعاش قدرتمندی به کائنات هستیم و همین باعث نتیجه گرفتن ما از نامه نوشتن به فرشتگان الهی می شود .

به یاد می آورم که زمانی پای منبر یکی از عالمان دینی نشسته بودم صحبت های جالبی درمورد بت پرستی داشت که می گفت وقتی پیامبر درمورد خدا پرستی و یگانه پرستی صحبت می کرد افراد زیادی به پیامبر می گفتند که ما از همین بت ها نتیجه گرفته ایم و می گیریم پس دیگر نیاز به هیچ خدایی نداریم .

پس نتیجه گرفتن از یک موضوع دلیل بر صحت آن کار نیست . در هرچیزی وقتی بدعت وارد می شود وقت آن است که منتظر فرقه های مختلف و عقاید عجیب و غریبی که به انواع شکل ها بر آن ها صحه می گذارند باشیم . اکثر پیامبران وقتی که پس از مدتی یگانه پرستی را در هر بخشی انتشار داده اند بعد از مدتی آن مردم شروع به وارد کردن انواع خرافات به آن دین کرده اند ما باید در عصر غیبت امام زمان سعی کنیم وقتی حرفی به ما زده می شود قبل از آن از چندین عالم بپرسیم که مطمئن شویم این خرافات نیست .

اکثر کسانی که شیطان پرست شده اند و به سمت فراماسونری رفته اند ابتدا به بخش های تحریف شده دین رفته اند و پس از آن به یواش یواش به سمت بخش های تحریف شده بیشتری رفته اند و ذهن آنها نیز این موضوع را کم کم قبول کرده است . وقتی که در اینستاگرام نامه نوشتن به فرشتگان را سرچ کردم دیدم که بعضی از پیج ها در حال نشر کد های جذب پول و فراوانی هستند یعنی رسما با سرعت زیادی در حال رفتن به سمت جهالت هستیم . فردی میاد و درمورد قسم خوردن خدا به قلم می گوید اما همان خداوند مگر نگفته خواستن از کسی به جز من فقط شرک است ؟

آیا مشرکین در حال ایجاد حلقه ای متفاوت از گمراهی برای مردم ساده لوح ما هستند ؟

نظر شما درمورد نوشتن نامه به فرشتگان چیست ؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]