9 روش درخواست از کائنات برای جذب صددرصد در قانون جذب

شما برای رسیدن به اهدافتان در زندگی راه های زیادی دارید اما به نظر من بهترین راه و ساده ترین راه آن استفاده از قانون جذب برای درخواست دادن به کائنات و استفاده از قدرت الهی است . شما برای اینکه بخواهید جسم سنگینی را تکان دهید باید حتما از یک اهرم استفاده کنید و دقیقا قانون جذب و استفاده از قدرت خداوند و کائنات همان اهرمی است که در زندگی به راحتی می توانید از آن استفاده کنید اگر قانون جذب را بلد باشید . آموزش قانون جذب | درخواست از کائنات

فردی که قانون جذب را یاد گرفته باید با توجه به خواسته هایی که از جهان دارد درخواست خود را مطرح کند و کائنات با توجه به درخواست در بهترین زمان و بهترین مکان ممکن آن شخص را به آرزوهایش می رساند .

سوالاتی که اکثرا در ذهن شماست احتمالا این سوالات است :

  •  چگونه از کائنات درخواست کنیم که جوابمان را بدهند ؟
  • چرا هرچقدر از قانون جذب استفاده می کنم یا از کائنات درخواست می کنم نتیجه ای نمیگیریم ؟
  • چرا درخواست از کائنات و استفاده از قانون جذب نتیجه نمی دهند ؟

یکی از بهترین راه ها برای یاد گرفتن قانون جذب شنیدن سمینار آرزوی تو دستور توست هست که به شما می آموزد چگونه با قانون جذب زندگی خود را با بیشترین سرعت تغییر دهید و هرچه سریع تر آرزوی خود را جذب کنید .

درخواست از کائنات | قانون جذب

شما در این مقاله به جواب سوالات بالا میرسید . ابتدا شما را با 3 مرحله قانون جذب و درخواست از کائنات آشنا می کنیم و سپس 10 روش قانون جذب و درخواست از کائنات را با هم بررسی می کنیم و به شما آموزش می دهیم .

چه چیز هایی جز کائنات هستند ؟

هرچیزی که در کهشکان ها و کل جهان هستی وجود دارد از جمله : درخت ، ماشین ، ساختمان ها ، موبایل و … جز کائنات محسوب می شوند .

برای اینکه این موضوع برای ما بیشتر روشن شود کائنات را شما فردی قدرتمند تجسم کنید که به هرچیزی فکر کنید برایتان آن را زیادتر می کند و درخواستتان را اجابت می کند . مثلا اگر به فقر فکر کنید فقر بیشتری برایتان به ارمغان می آورد و یا اگر به روابط عاطفی زیبا فکر کنید کائنات روابط عاطفی زیبایی را به شما می دهد .

چرا می گویند شکرگزاری در قانون جذب باعث افزایش نعمت می شود ؟

شما در شکرگزاری به نعمت های زیاد زندگیتان فکر می کنید و کائنات هم مطابق قانون جذب نعمت های بیشتری را وارد زندگیتان می کند .

همانطور که می گویند :

شکر نعمت نعمتت افزون کند

کفر نعمت از کفت بیرون کند

یعنی اگر شما احساس نداشتن نعمت های زندگیتان را کنید پس کائنات این این احساس نداشتن را با گرفتن نعمات بیشتر از زندگیتان افزایش می دهد . یکی از بهترین راه های درخواست از کائنات و قانون جذب همین شکرگزاری است که در ادامه این مقاله به صورت کامل تر به آن می پردازید .

3 مرحله درخواست از کائنات | سه مرحله قانون جذب

قانون جذب مراحل زیادی برای درخواست از کائنات به ما داده که خواسته مان را سریع تر وارد زندگیمان کند اما ما سه مرحله اساسی آن را توضیح می دهیم :

  • خواسته
  • همراهی
  • دریافت

اولین مرحله درخواست از کائنات و قانون جذب : خواسته

در اولین مرحله درخواست از کائنات و استفاده از قانون جذب شما باید خواسته خود را به واضح ترین شکل ممکن مشخص کنید که اگر همراه با نوشتن باشد بسیار بهتر است .

اگر تجربه رانندگی داشته باشید در ابتدای آموزش رانندگی این کار از شما انرژی زیادی از شما می گیرد و نمی توانید همزمان دنده ، کلاچ ، گاز و … را با هم هماهنگ کنید اما بعد از یک مدت به راحتی و به صورت ناخودآگاه این کار ها را انجام دهید و حتی بعضی از اوقات بدون اینکه متوجه شوید این کارها را انجام میدهید .

یا اگر به یاد بیاورید در زمان کودکی که می خواستید بستن بند کفشتان را یاد بگیرید اوایل خیلی ذهنتان را درگیر می کرد اما این کار هم درحال حاضر به صورت ناخودآگاه انجام می دهید . پس به این نتیجه می رسیم که شما در شروع برخی کار هارا به صورت خودآگاهانه انجام داد و بعد با تمرین و تکرار ناخودآگانه می توانید آن را انجام دهید . درمورد درخواست کردن از کائنات نیز این موضوع صدق می کند .

مرحله دوم قانون جذب و درخواست از کائنات : همراهی

جملات انگیزشی

در این مرحله شما باید آرزو ها و اهدافتان را دنبال و همراهی کنید . یعنی بعد از اینکه خواسته تان مشخص شد شروع به بردن آن به بخش ناخودآگاه ذهن خود بکنید و ارتعاش خواسته تان را ارسال کنید . ذهن شما همواره با توجه به ورودی های ذهن شما درحال ارتعاش فرستادن است و شما با حرف زدن ، فکر کردن ، دیدن و عمل کردن درحال فرستادن ارتعاش به کائنات هستید و قانون جذب در آن زمینه به شما اتفاقات بیشتری را می دهد .

هرچقدر که ارتعاشات ارسالی شما دقیق تر و بیشتر باشد ، خواسته تان با سرعت بیشتری به شما جذب می شود .

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم ؟

شما پس از اینکه خواسته تان را مشخص کردید باید در طول روز ارتعاشات بیشری ارسال کنید . یکی از راه های ارسال ارتعاش این است که شما توجه خود را به کسانی ببرید که آن خواسته را دارند و شکل زندگی آن ها را بررسی کنید و به خاطر زندگی خوب آن ها از خداوند شکرگزاری کنید .

یکی دیگر از راه های ارسال ارتعاش این است که شما یک دفترچه خیلی زیبا تهیه کرده و کل خواسته های خود را در آن بنویسید و در آن دفترچه به این نحو از خود سوال بپرسید :

اگر من به ………… برسم چگونه زندگی می کنم ؟ با چه افرادی در ارتباطم ؟ مردم با من چگونه رفتار می کنند ؟ چه احساسی دارم ؟

1.

2.

3.

و به این شکل شروع به جواب دادن به سوالات می کنید و هرزمانی که احساستان بد شد یا خواستید تسلیم شوید این دفترچه را نگاه کنید و دوباره انگیزه بگیرید . به این توجه داشته باشید که نباید هیچ وقت برای خواسته تان وقت تعیین کنید و کسی زمان رسیدن به خواسته تان را نمی داند و زمان رسیدن به خواسته تان به تنها عاملی که بستگی دارد ارتعاش شماست و باور هایی که قبلا داشته اید .

فرض کنید باور های شما مثل طنابی هستند که هرچقدر بزرگتر شده اید این طناب ریسه های قوی تری ایجاد کرده است و قدرتمند تر شده است پس باید این باور های مثل فقر ، کمبود ثروت ، کمبود روابط خوب و … را به مرور زمان از بین برد .

شما برای اینکه باور هایتان را سریعتر درست کنید و با سرعت بیشتری به سمت ثروت بروید حتما از سمینار آرزوی تو دستور توست استفاده کنید .

9 روش درخواست از کائنات برای رسیدن به خواسته ها با قانون جذب

ما در ادامه این مقاله می خواهیم به شما روش هایی را بگوییم که شما با سرعت بهتری به خواسته هایتان برسید و هرکدام جز روش ها و تکنیک های قانون جذب است . اگر می خواهید اصلا ببینید قانون جذب واقعی است یا نه فقط کافی ایست از این قوانین استفاده کنید تا چند روز و بعد نتیجه عجیب آن را ببینید .

  1. درخواست خود را واضح و روشن بیان کنید .

برای شروع حتما خواسته تان را به دقیق ترین شکل ممکن و واضح ترین حالت بنویسید و مشخص کنید . شما هرچقدر دقیق تر خواسته خود را مشخص کنید ارتعاش قوی تری به سمت کائنات ارسال می کنید .

2. تمرکز کردن

بر روی اهدافتان در زمان زیاد تمرکز کنید . شما علاوه بر اینکه باید قدرت ارسال ارتعاش به کائنات را زیاد کنید زمان آن را هم بیشتر کنید یعنی هرچقدر زمان بیشتری روی خواسته تان تمرکز کنید ارتعاش را در زمان بیشتری ارسال می کنید و کائنات احساس می کند که این موضوع برای شما مهم است پس آن را به شما خواهد داد .

جملات انگیزشی3. احساس کنید :

اهداف و آرزو های خود را احساس کنید . یکی از دلایلی که خیلی ها به خواسته هایشان نمیرسد این است که با حسرت به آرزویشان فکر می کنند و این دقیقا ارتعاشی ارسال می کند که هیچ وقت به آرزویتان نرسید . شما باید احساس کنید که آن خواسته را دارید نه اینکه از خواسته تان دورید . اگر احساس حسرت کنید کائنات می گوید که این هیچ وقت به اهدافش نمیرسد و اتفاقاتی پیش و رویتان در زندگی قرار می گیرد که از اهدافتان دور و دور تر می شوید .

4. رهایی خواسته :

وقتی که ارتعاش آرزویتان را ارسال کردید باید سعی کنید که آن را رها کنید . بعضی مواقع خیلی ها بعد از اینکه احساس بودن در آرزوی خود را می کنند و مراقبه آن ها تمام می شود خود به خود شروع به فکر کردن درمورد محالی رسیدن به آرزوهایشان و همین باعث دوری از اهداف می شود .

5. لطفا منفی نباشید :

بعد از اینکه آرزوی خود را به کائنات اعلام کردید ذهن خود را از هر فکری خالی کنید . این را بدانید که هرچقدر احساس شما منفی باشد در حال دور شدن از اهدافتان هستید و در حال ارتعاش منفی دادن به آرزویتان هستید پس سعی کنید در طول روز مثبت بمانید و این کار را می توانید با دنبال کردن پیج ها و کانال های انگیزشی در ایسنتاگرام و تلگرام انجام دهید .

6. مقدمات رسیدن به هدفتان را آماده و فراهم کنید :

قبل از رسیدن به آرزوهایتان باید مقدمات آن را فراهم کنید یعنی برای مثال اگر من می خواهم برای خانه ام مبل های زیبا بخرم ، جای آن را خالی می کنیم و بعد از رسیدن مبل ها آن هارا در آنجا قرار می دهیم . در زندگی همیشه سعی کنید مقدمات آرزویتان را آماده کنید که به آن قانون خلا می گویند که یکی از روش های بینظیر قانون جذب است .

7. ارتعاش قدرتمندتری ارسال کنید .

شما برای رسیدن به آرزوهایتان با صحبت کردن درباره آن با خودتان ، تجسم خلاق ، شکرگزاری و … ارتعاشتان را قدرتمند تر کنید .

8. از منفی ها دوری کنید .

یکی از بزرگترین مشکلات ما ایرانی ها منفی بافی زیاد است یعنی برای هرچیزی یک فکر منفی می کنیم و فال منفی میزنیم و ما باید از افراد ، اهنگ ها ، مکان ها و … منفی بالکل دوری کنیم و هرچقدر دوری کنیم مطمئنا می توانیم خودمان را مثبت تر نگه داریم .

جملات انگیزشی9. از نظر احساسی به آرزوی خود وابسته نباشید .

شما باید به این شکل زندگی خود را ببینید که چه به آن خواسته برسید چه نرسید شما خوشبخت هستید و هیچ کس ، هیچ اتفاقی نمی تواند شما را از خوشبختی دور کند . اخبار بد یا خوب نیستند فقط این ذهن ماست که می تواند آن را منفی یا مثبت به ما نشان دهد .

نحوه نوشتن درخواست از کائنات

علت نوشتن درخواست از کائنات این است که ما ارتعاشی به سمت کائنات بفرستیم و بتوانیم سرعت جذب آرزو هایمان را بیشتر کنیم همانطور که قبلا گفتیم هرچقدر ما بیشتر به آرزوهایمان توجه کنیم سرعت جذب بیشتر می شود و به همین خاطر وقتی که ما نوشتن را شروع می کنیم حدودا کل توجهمان را به آرزو می دهیم چون که همزمان با نوشتن درخواست از کائنات ، از طرفی آن را تجسم می کنیم ، آن را زیرلب لبخوانی می کنیم ، چشممان آن را می بیند و از طرفی اگر آن را در حین نوشتن تکرار هم کنیم با صدای بلند گوشمان هم آن را می شنود .

یعنی کل احساسات و ورودی های ذهن ما معطوف به این موضوع می شود و یکی از قدرتمندترین ارتعاشات به جهان هستی ارسال می شود و سرعت رسیدن به درخواست بسیار زیاد می شود . اگر از منظر دینی هم به این موضوع نگاه کنیم نوشتن انقدر قدرتمند است که خداوند به قلم قسم یاد می کند . برایان تریسی می گوید شما با نوشتن اهدافتان احتمال رسیدن به هدف را تا 50% افزایش می دهید . شاید قدرتی جادویی در این نوشتن است چون من وقتی اهدافم را مینویسم بعد از مدتی حتی وقتی که یادم رفته آن هارا نوشتن میبینم که به اکثر آن ها رسیده ام .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]