برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه با قانون جذب

مقدمه :

انسانها با تقویت ضمیر ناخودآگاه خود می توانند با قانون جذب همیشه به چیزهایی که می خواهند برسند . قدرت ضمیر ناخودآگاه را هیچگاه دست کم نگیرید . ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب با هم مرتبط هستند ، شما با استفاده از قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه می توانید به هر جایی که می خواهید برسید ، فقط کافیست به ضمیر ناخودآگاه خود دست یابیم .

شما می توانید با تمرین و تکرار زیاد به ضمیر ناخودآگاه خود  دست پیدا کنید . زمانی که شما یک چیز را برای خودتان تکرار می کنید ضمیر ناخودآگاه شما  این خواسته را باور میکند  ، و این باور ناخودآگاه می تواند شمارا به خواسته هایتان برساند .

بهتر است که قبل از خواندن این مقاله به طور کامل با قانون جذب آشنا شوید . شما می توانید به مقاله قانون جذب مراجعه کنید و قانون جذب را به طور کامل  بشناسید سپس این مقاله را مطالعه کنید تا ارتباط میان قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه را بدانید .

ضمیرناخودآگاه چیست ؟

انجام دادن کارهایی که بدون فکر کردن و ناخودآگاه انجام می شود  . مثل پلک زدن ، زمانی که  یک چیزی به سمت چشمانتان  نزدیک می شود بدون آنکه فکر کنید پلک میزنید یا زمانی که دستتان به یک چیز داغ برخورد کند سریع دست خود را عقب میکشید ، شما نسبت به پلک زدن و کشیدن سریع دستتان آگاهی ندارید و این به صورت ناخودآگاه اتفاق می‌افتد .

احساس درد ، ترس ، نگرانی ،تجربه ، تنفس ، احساسات ، افکار همه اینها  در زمینه ناخودآگاه ما قرار دارند حتی ضمیر ناخودآگاه بر روی زندگی  انسان‌ها تاثیرگذار است . اما خود انسان متوجه این موضوع نیست هر چه که در ضمیر ناخودآگاه وجود دارد از قانون جذب ارتعاش را دریافت کرده.

این تعریف کلی برای ضمیر ناخودآگاه یا ذهن ناهوشیار است ؛ در ضمیر ناخودآگاه اتفاقاتی به صورت خودکار رخ می دهد که ما در انجام دادن آن هیچ نقشی نداریم همین ناخودآگاه بر روی رفتارهای ما اثر گذار هستند . در ضمیر ناخودآگاه از قدرت ذهن برای انجام همه کارها استفاده می شود .

 


برای خواندن مقاله های بیشتر و دیدن ویدئو هایی بیشتر در مورد قانون جذب و نتایج ان بر زندگی به سایت   آرسینو مراجعه کنید .


 

وظیفه ضمیر ناخودآگاه چیست ؟

ضمیر ناخودآگاه کار و وظیفه اش زنده نگه داشتن انسان است ، یعنی باید ما را از خطراتی که در شرایط فعلی مان داریم دور نگه دارد حال چرا ضمیر ناخوداگاه باید ما را در شرایط فعلی نگهدار دارد زیرا وظیفه ضمیر ناخداگاه این است  که ما را در شرایط فعلی  زنده نگه دارد و به این صورت است که وظیفه خود را انجام می دهد در زمانی که شما تصمیم میگیرید بخواهید تصمیمتان را عوض کنید در آن کار شما  موفق نخواهید شد . همیشه  ضمیرناخودآگاه مانع تغییرات جدید در زندگی ما می‌شود .

 

ضمیر-قانون-جذب

قدرت ضمیر ناخودآگاه …

گاهی اوقات ما  این تصور را میکنیم که یکی از عزیزترین افراد زندگی مان را از دست داده ایم در این حالت است که ذهن به صورت آگاه این اتفاق را در ذهنش تصویرسازی می کند و شما با خود تکرار میکنید که نمی‌شود این اتفاق نخواهد افتاد این کلمات با ضمیر ناخودآگاه همراه است .

قدرتی ضمیر ناخودآگاه دارد که باعث می شود مسائلی که برای ما فهم و درکش سخت و ما نمی خواهیم آنها را باور کنیم را از ذهن ما دور کند ، زیرا این تفکرات به ما ضربه می‌زند که ضمیر ناخودآگاه می تواند از ضربه این افکار به ما ما جلوگیری کند .

 


هیپنوتیزم یکی از روشهایی برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه انسان است ضمیر ناخودآگاه بسیار قدرتمند است اما تفاوت واقعیت و خیال را نمی تواند متوجه شود .


 

چگونه ضمیر ناخودآگاه خود را تقویت کنیم ؟

برای تقویت ضمیر ناخودآگاه شما همیشه باید مثبت اندیش باشید شما باید به خودتان ایمان داشته باشید که می توانید به خواسته هایی که دارید برسید و موفق شوید که این کار باعث میشود شما را به اهدافتان نزدیک کند و در نتیجه با قانون جذب به اهداف تان برسید .

شما باید افکار منفی را دور بریزید و افکار مثبت را در ذهنتان جایگزین افکار منفی کنید و به خودتان باور داشته باشید که شما می توانید ، زیرا شما با استعداد هستید .

تمرینات تقویت ضمیر ناخودآگاه

1مشخص کنید : یعنی اینکه خواسته هایی  را که دارید به طور واضح مشخص کنید .

2قابل اندازه گیری باشد : یعنی  نتیجه را بتوان مشخص کرد که ببینید آیا به خواسته های خود رسیده اید یا خیر .

3خواسته هایتان دست یافتنی باشد :  یعنی هدف هایی که به آنها نمی رسید و اگر شکست خورده اید باید بدانید که این با تجربه از این شکستها بتوانید دفعات بعد برای رسیدن به اهداف خود از این تجربیات  استفاده کنید و مطمئناً به خواسته خود خواهید رسید  .

4نتیجه گرا باشید: یعنی اینکه برای هدفتان نقطه پایان را مشخص کنید و طبق همان نقطه تلاش ها و فعالیت های خود ادامه دهید.

5برای رسیدن به اهداف تان زمان تعیین کنید : شما برای رسیدن به اهدافتان زمانی تعیین می کنید که عاقلانه باشد تا بتوانید در آن زمان به خواسته ها و اهدافتان برسید .

 

 

رابطه بین ضمیر ناخودآگاه و احساسات

شما می‌دانید که با قانون جذب اگر روزتان را با افکار منفی و حالت بد شروع کنید تا آخر همان روز حال شما همان گونه است چون شما در ضمیر ناخودآگاه تان به این فکر می کنید که امروز روز خوبی نیست حال من خوب نیست پس شما باید هر روز از ابتدا با افکار مثبت ذهن تان را آماده کنید و افکار منفی را دور بریزید تا روز خوبی را در پیش رو داشته باشید.

شما باید در ضمیر ناخوداگاه خودتان کارها و اتفاقات خوب را پیش بینی کنید و از اتفاقات بدی که از آنها هراس دارید دوری کنید و به آنها فکر نکنید زمانی که شما هر روزتان را با افکار مثبت و حال خوب شروع کنید این تغییر عادت باعث می‌شود که ضمیر ناخودآگاه شما هم تغییر کند و بعد از گذشت چند مدت خواهید دید که شما چقدر مثبت‌اندیش شده اید  و در ضمیر ناخودآگاه خود به اتفاقات مثبت و حال خوب فکر می کنید و همین این تغییرات باعث می‌شود که شما زندگیتان را به طور کل به مرور زمان تغییر دهید و باعث پیشرفت شما در زندگی می شود و به خواسته هایی که دارید می توانید برسید .

 

چگونه از  ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب استفاده کنیم ؟

انسان ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه دارد : که برای ضمیر ناخودآگاه انسان است که تصمیم می گیرد و با آن در ارتباط است اما ضمیر ناخودآگاه واکنشی در مورد اتفاقات زندگی تان است که مسئولش ضمیر ناخودآگاه است .

ضمیرناخوداگاه بر روی موفقیت های شما  و برروی روزمره شما  و کل زندگیتان تاثیر گذار است زمانی که شما بخواهید بر روی ضمیر ناخودآگاهتان کار کنید و افکار منفی را از خود دور کنید تا حس و حال بهتری داشته باشید می توانید بگویید ضمیر ناخودآگاه شما به عنوان قانون جذب عمل میکند ، یعنی  اینکه : همین تغییرات بر روی ناخودآگاه زندگی شما تاثیر میگذارد و تعیین می کند  نتیجه زندگی شما چه باشد . مثل رفتارها افکار ها و حتی همان کارهای روزمره شما برای رسیدن به خواسته های تان انجام می دهید و تصمیم‌  میگیرید که بر روی چه چیزی متمرکز شوید .

ارتباط بین ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب این است ، پس اگر می‌خواهید شما از  قدرت ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب استفاده کنید چند نکته بعدی را حتماً مطالعه کنید و در زندگی خود از آن استفاده کنید .

افکار منفی را دور بریزید و مثبت اندیش شویم .

احساسات درون تان را تحریک کنید .

 با قانون جذب علامت ضمیر ناخودآگاه را به دست آورید .

هیچ وقت بر علیه ضمیر ناخودآگاه تان نباشید .

 

ضمیر ناخوداگاه مانند هر کار دیگری قوانینی دارد که شما با پیروی از این قوانین می توانید هر چه را که میخواهی با ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب به دست بیاورید .

1 تکرار : شما هر چه را که می خواهید ، می توانید تکرار کنید تا برای ضمیر ناخودآگاهتان برنامه ریزی شود که این باعث می شود خواسته شما را باور کند .

2  احساس : احساس ، قدرتی دارد که باعث می شود هرچه غیر ممکن است را ممکن کند و باید با تلقین همراه باشد  ضمیر خوداگاه سه زمان دارد گذشته ، حال ، آینده  ، اما ضمیر ناخودآگاه فقط زمان حال را دارد .

3 قدرت باور :

باور قدرتی دارد که در هر زمینه ای می تواند شما را با قانون جذب به خواسته های تان برساند مثلاً کسی که بیمار است باید به این باور داشته باشد که حالش خوب می شود و روز به روز با خود قدرت باورش را بیشتر کند و همین  باور می تواند نتیجه بسیار خوبی برای بیمار داشته باشد .

بعضی افراد هستند که باور دارند اگر به دکتر بروند و به آن مراجعه کنند دارویی که دکتر به آنها می‌دهد تاثیرش بیشتر است بعضی ها باور دارند که شربت هرچه تلخ تر باشد تاثیرش بیشتر است  .پس  ، این ها باورهایی هستند که از قبل به ما گفته شده و ما نیز همین باورها را در ذهن مان داریم زیرا از بچگی این حرف‌ها به ما زده شده و ما به این حرفها باور کرده ایم .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]