قانون جذب و ارتعاش فکری

مقدمه : 

در این مقاله به شما خواهیم گفت که ارتعاشات فکری چیست و قانون ارتعاش چیست معنی ارتعاش در قانون جذب به معنای در مدار بودن آرزوها و خواستار است یعنی چیزی را که میخواهید ، هدفی که دارید باید هم فرکانس شوند . در مقاله مدار ها به شما به طور واضح در مورد قرار گرفتن هدف و خواسته های تان در مدارها توضیح داده ایم اگر شما از قانون جذب استفاده می کنید اما باز هم نتیجه ای نگرفته اید این مقاله را بخوانید تا علت نرسیدن به خواسته هایتان با قانون جذب را توضیح دهیم .
یکی از مهمترین قوانین جهان می‌توان گفت قانون ارتعاش است . ما می‌توانیم با قانون ارتعاش به تمام خواسته هایمان برسیم مهمترین اصل قانون جذب قانون ارتعاش است که شما می‌توانید با قانون ارتعاش از قانون جذب چیزهایی را که می خواهید طلب کنید و به آنها برسید اما شما باید ارتعاشی که به کائنات میفرستید با اهداف و خواسته های تان به کائنات هم راستا باشد در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بگوییم چطور میتوانید ارتعاش اهدافتان را به کائنات بفرستید و چطور ارتعاشات مثبتی به کائنات ارسال کنید .
قانون-جذب

ارتعاشات فکری چیست ؟

شما نمی توانید ارتعاشات را ببینید ارتعاشات فکری مانند آنتن موبایل هستند که هر فکری را می‌توانید به کائنات ارسال کنید و این کائنات هستند که ارتعاشات شما را دریافت می‌کنند سپس چندین برابر این انرژی و ارتعاشات که برای آنها ارسال کردید را برایتان بفرستد پس اگر شما بتوانید قدرت کنترل ذهن تان را در دست بگیرید می‌توانید ارتعاشات مثبتی برای رسیدن به خواسته هایتان به اهدافتان به کائنات ارسال کنید یعنی می توانید دقیقاً به هر چیزی که می خواهید و آرزو دارید برسید .

برای  درک بهتر قانون جذب ابتدا مقالهقانون جذب را مطالعه کنید .

 ارتعاش یا قانون ارتعاش چیست ؟

یکی از مهمترین قوانین جهان می‌توان گفت قانون ارتعاش است .

قانون ارتعاش یک قانون مهم در جهان است و بعد از آن قانون جذب است که بر زندگی ما بسیار مهم و تاثیرگذار است زمانی که شما در ذهنتان به یک چیز فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاشات به کائنات هستید و کائنات آن ارتعاشات و انرژی هایی که از شما دریافت می کنند را به خود شما ارسال می کنند که این باعث می شود همان چیزهایی را که ارسال کردید دریافت کنید .

 برای قانون جذب و کائنات هیچ فرقی نمی‌کند که شما در ذهنتان به چیزهای منفی فکر می کنید یا مثبت به آن چیزی که فکر می کنید ایا ان را می خواهید یا نمی خواهید ؟ دقیقا چیزی را که از شما دریافت کند چندین برابر آن را برای شما ارسال می کند شما اگر اصول قانون ارتعاشات را بدانید به راحتی می توانید از این قانون برای رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید و به آن چیزهایی که می خواهید برسید همانطور که در مقاله قبل گفته شد ارتعاشاتی که شما می‌فرستید و باورهایی که دارید باعث می‌شود که زندگیتان را تعیین کنید این باورهای ما هستند که ارتعاشات را به کائنات ارسال می‌ کنند.

چطور میتوانیم از قانون ارتعاشات استفاده کنیم ؟

همه انسان ها در زندگی خود و در همه جا در حال استفاده از قانون جذب می باشند اگر شما زندگی دارید که ایده‌آل شما نیست و این زندگی را نمی خواهید باید باورهای تان را تغییر دهید تا ارتعاشاتی که به کائنات میفرستید مثبت باشد و این ارتعاشات چیزهایی باشد که میخواهید در زندگیتان به دست آورید شما برای اینکه به خواسته و آرزوهای تان برسید باید ارتعاشات خواسته هایتان را مداوم و با باوری که دارید و احساس مثبت به کائنات ارسال کنید قانون جذب و قانون ارتعاش به شما می گوید که شما به هر چیزی که فکر کنید و روزانه بر روی آن تمرکز کنید در حال فرستادن ارتعاشات مرتبط به آن هدف به کائنات هستید شما باید به چیزهای مثبت فکر کنید و احساسات خوبی در شما ایجاد شود تا قانون ارتعاش ، ارتعاشات مثبتی را برای کائنات ارسال کند . می‌دانید وقتی به آرزوهای خود فکر می کنید و به اهدافی که دارید فکر می کنید احساس خوبی در وجودتان ایجاد می شود و این زمان باید بدانید که دارید به درستی از قانون ارتعاش استفاده می کنید و شما در مسیر خواسته ها و آرزوهای تان هستید .
قانون-جذب-ارتعاش

چند راه برای فرستادن ارتعاشات مثبت به کائنات …

ابتدای کار شاید برای شما سخت باشد که ارتعاشات مثبت و احساسات خوب به کائنات ارسال کنید و احساس خوب را در درون تان به وجود بیاورید و انرژی های مثبت و ارتعاشات مثبت به کائنات ارسال کنید . اما با راهکار هایی که به شما خواهیم گفت میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید و نتایج ان را در زندگیتان تجربه کنید .
در مورد خواسته ها و آرزوهای تان صحبت کنید …
از راه هایی که باعث می‌شود از قانون ارتعاش و قانون جذب به درستی استفاده کنید تا بتوانید به آرزوها و خواسته هایتان برسید :صحبت کردن در مورد خواسته های تان . شما می توانید به خواسته ها و اهدافی که دارید فکر کنید و در مورد آنها صحبت کنید حتی می توانید بر روی تکه کاغذی خواسته‌ها و اهداف تان را بنویسید و هر روز آنها را تکرار کنید شما می‌توانید بهتر از آن در ذهن تان خواسته هایتان را تصویرسازی کنید و از تجسم خلاق برای رسیدن به آرزوهای تان استفاده کنید شما باید در مورد خواسته هایتان طوری صحبت کنید که انگار آن چیز را دارید و ایمان دارید که به آن چیز خواهید رسید اگر شما  احساس کنید ان چیز را ندارید باعث می‌شود که ارتعاشات قوی و منفی به کائنات ارسال شود باز هم تاکید می‌کنم که برای اینکه مطمئن شوید ارتعاشات خوب و مثبتی در جهت رسیدن به خواسته هایتان به کائنات ارسال میکنید فقط به احساساتتان توجه کنید .

استفاده از جملات تاکیدی مثبت …

شما برای اینکه بتوانید از قانون ارتعاش به درستی استفاده کنید تا ارتعاشات مثبتی در جهت رسیدن به خواسته هایتان به کائنات  ارسال کنید می توانید از جملات تاکیدی مثبت در مورد اهداف تان استفاده کنید اگر بتوانید از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید میتوانید به خواسته ها و اهدافتان برسید زیرا جملات تاکیدی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد که باور شما را برای رسیدن به خواسته های تان را افزایش می دهد اما بهتر است که بدانید چطور جملات تاکیدی مثبتی را برای اهداف و خواسته های تان بسازید .
اول از همه اینکه جملات تاکیدی که شما میخواهید روزانه تکرار کنید باید باعث ایجاد حس خوب در شما شود باید بدانید که کدام جمله تاکیدی بر روی شما اثر خوب و حس خوب می گذارد دوم اینکه بهتر است جملاتتان به زبان حال باشد مثلاً بگویید : من با استعداد هستم . می توانید از جملات شکرگزاری نیز استفاده کنید مثلاً خدایا شکرت که من با استعداد هستم شما می توانید این جملات را بر روی کاغذی نوشته و هر روز این عبارات را پشت سر هم و به طور مداوم با خود تکرار کنید تا ملکه ذهن شما شود افرادی هستند که با نوشتن احساس شان مثبت میشود اما افرادی فقط با تکرار و صحبت کردن …..
قانون-جذب-ارتعاش

 

استفاده از تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی

تکنبک پر کاربرد و خوبی که شما می‌توانید در جهت رسیدن به اهداف تان استفاده کنید تصویرسازی ذهنی است یعنی  اهداف و خواسته هایتان را در ذهنتان به تصویر بکشید زیرا قدرت ذهن شما می تواند ارتعاشات خیلی قوی به کائنات ارسال کند  شما در زندگیتان همیشه به چیزهایی فکر می‌کنید و آنها را در ذهنمان تصویر سازی می کنید که بهتر است  این تصویر سازی چیزهایی باشد که ما می‌خواهید در زندگیتاان به وجود آورید و داشته باشید و اهدافی باشد که می خواهید به آنها برسید .

برای اینکه بتوانید از این روش استفاده بهتر داشته باشید باید در جایی قرار بگیرید که آرام باشد بدن خود را ریلکس کنید و بعد در مورد چیزهایی که می خواهید در زندگی تان داشته باشید و اهدافی که می خواهید به آنها برسید را در ذهنتان آرام آرام به تصویر بکشید و در مورد آنها با خودتان صحبت کنید . تجسم خلاق به شما می‌گوید که شما تبدیل به همان چیزی می شوید که بیشتر اوقات در ذهنتان به آن فکر می کنید وقتی به چیزهایی فکر می کنید آنها را با خودتان مرور می‌کنید و در ذهنتان تکرار می کنید دقیقا همان چیزها وارد زندگیتان خواهد شد .

مثلاً وقتی به بیماری فکر کنید بر اساس قانون ارتعاش بیماری وارد زندگی شما می شود اما وقتی به عشق سلامتی فراوانی نعمت فکر کنید و اینها را در ذهنتان به تصویر بکشید با قانون ارتعاش ثروت فراوانی عشق سلامتی وارد زندگیتان خواهد شد حتی می‌توانید با تجسم خلاق ماشین مورد علاقه یا خانه مورد علاقه و حتی رنگ ماشینتان را در ذهنتان به تصویر بکشید وقتی خواسته هایتان را دقیق و واضح بنویسید و مشخص کنید نیز میتوانید ارتعاشات دقیقی در مورد خواسته هایتان به کائنات ارسال کنید پس کائنات هم ارتعاشاتی قوی و خوب برای شما ارسال میکند شما هنگام استفاده از تصویرسازی ذهنی تجسم خلاق می توانید جملات تاکیدی مثبت در رابطه با همان اهداف تان تکرار کنید تا حس بهتری در درونتان ایجاد شود .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]