تصویر سازی ذهنی یا تجسم خلاق در قانون جذب

تصویر سازی ذهنی یا تجسم خلاق چیست ؟

تصویر سازی ذهنی یکی از شاخه های بسیار قدرتمند قانون جذب است .
این روش با استفاده از ذهن و تصور های ذهنی شماباعث ساخت زندگی بهتر و موجب رسیدن شما به هدف ها و آرزوهای تان می شود . همانطور که می دانید در قانون جذب احساس خوب موجب اتفاقات خوب می شود و زمانی که شما تصویر سازی ذهنی انجام می دهید احساستان خوب می شود پس اتفاقات خوب هم در آینده شما ایجاد خواهد شد .

شما با در دست داشتن چنین قدرتی که تصویر سازی ذهنی یا تجسم خلاق نام دارد می توانید آینده‌ای درخشان را برای خودتان رقم بزنید تصویر سازی ذهنی قدرت خارق العاده ای دارد و شما این قدرت را می توانید در زندگی همه افراد معروف و ثروتمند جهان مشاهده کنید و خواهید دید که آنها برای رسیدن به خواسته هایشان از این روش قدرتمند و قانون جذب در جای جای زندگی خود استفاده کردند .
هدف ما در این مقاله این است که تصویر سازی ذهنی یا همان تجسم خلاق را به طور کلی برای شما بازگو کنیم و به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید از این روش قانون جذب خود استفاده کنید و به خواسته ها و آرزوهای کوچک و بزرگ تان دست یابید .

تصویر سازی ذهنی و تاثیر آن بر ضمیر ناخودآگاه

اگر ما زندگی خودمان دقت کنیم متوجه این خواهیم شد که در لحظه لحظه زندگی در حال تصویرسازی ذهنی  و استفاده از قانون جذب هستیم در حالیکه خودمان اطلاعی نداریم زمانی که به تصویر سازی ذهنی می اندیشیم گمان می کنیم تصویر سازی ذهنی چقدر کار سخت و پیچیده ایی است گاهی اوقات این احساس تا حدی است که فرد دست از این کار میکشد .
تمامی آدم ها در همه مراحل زندگی خودشان از این قدرت ذهنی یا تصویر سازی ذهنی استفاده کردند اما یک نکته اینجا وجود دارد و مسئله اینجاست که اغلب انسان‌ها از تصویرسازی ذهنی به درستی استفاده نمی کنند .

تمامی فکر های ما برمبنای تصویر ذهنی ما شکل می گیرد که آن را در ذهن خود تجسم می کنیم برای مثال اگر بگویم فرزند پسر چه تصویری در ذهن شما نقش می گیرد ! پیداست که کلمه های ف ر ز ن د پ س ر نیست بلکه تصویری از یک پسر بچه در ذهن شما نقش می بندد .

حالا شما باید تا حدی با تصویر ذهنی آشنا شده باشید لازم است در اینجا به این نکته اشاره شود که مطابق قانون جذب همه افکار ما با یکسری تصاویر در ذهن نقش می بندند و در دنیای بیرونی ما تجلی می یابد ذهن من تفاوت ای میانه خواسته هایی که در ذهن خود داریم و کارهای روزمره و فیزیکی که انجام می دهیم قائل نمی شود و به راحتی باورشان می کند .

 

تصویر سازی ذهنی

تصویر سازی ذهنی  در قانون جذب به چه معناست ؟

همان طور که در ابتدایه مقاله گفته شد تصویر سازی ذهنی یعنی استفاده از قدرت تخیل و تصور خود برای نزدیک شدن و هم مسیر شدن و در آخر رسیدن به خواسته ها است شما با تصویر سازی ذهنی می توانید به تمام آرزوها و اهدافی که دارید برسید آرزوی افراد و اهداف شان متفاوت از دیگری است شاید شما به دنبال جذب ثروت باشید اما شخص دیگری به دنبال پیدا کردن یک رابطه عاشقانه و ماندگار باشد شخص دیگر شاید بخواهد به موفقیت های شغلی برسد و …

اگر شما بتوانید به درستی از تصویرسازی ذهنی خود استفاده کنید و و اهداف خود را را به طور دقیق و واضح در ذهن خود تجسم کنید و این کار تا مدت زمان طولانی ادامه دهید شاهد نتایج فوق‌العاده و شگفت انگیزی در زندگی خود خواهید بود چون قانون جذب قانونی نیست که یک روز از آن استفاده کنید و با خود فکر کنید که سریع نتیجه می بینید و باید با تکرار و مداومت همراه باشد .
پس تعریف کلی تصویرسازی ذهنی یا تجسم خلاق
یعنی استفاده شما از قدرت تخیل خود برای دستیابی به اهدافتان .

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه از تجسم خلاق برای رسیدن به آرزوهایتان باید استفاده کنید نتیجه خوب ببینید.

برای توضیحات بیشتر در مورد تصویر سازی زهنی به مقاله چگونه با تجسم خلاق توسط قانون جذب به ارزو هایمان برسیم 

چند مراحل اصلی برای تصویر سازی های ذهنی در قانون جذب :

برای استفاده از تصویر سازی ذهنی چهار مرحله به شما معرفی می شود که شما باید به طور دقیق آنها را را انجام دهید

1 اهداف خود را به طور دقیق مشخص کنید .
2 تمامی افکارتان را بطور دقیق و واضح تصور کنید .
3 روی خواسته های تان تمرکز کنید .
4 اهدافتان انرژی مثبت دهید .

اولین  مرحله در تصویر سازی ذهنی این است که شما اهداف تان را بیان کنید شما باید بدانید که دقیقا چه چیزی از این زندگی می خواهید برای مشخص کردن اهداف تان بهترین راهکار این است که کاغذ و قلمی را بردارید و اهداف تان را کامل و با تمام جزئیاتش مشخص کنید برای مثال بنویسید ماشین بنز و رنگ مشکی و …

در دومین مرحله شما باید خواسته های تان را به واضح ترین شکل ممکن در ذهن خودتان تجسم کنید این مرحله مهمترین مرحله در تصویر سازی ذهنی است که اگر این مورد به درستی انجام شود نتایج بدست امده شما را شگفت زده می کند هرچقدر شما بتوانید خواسته هایتان را واضح‌تر تجسم کنید نتایج بهتر و سریعتری خواهید گرفت برای مثال ماشین دلخواهتان را در ذهن خود تجسم کنید خودتان را درون ماشین حس کنید روی صندلی ماشین بنشینید و حتی ماشین را روشن کنید و حرکت کنید وقتی شروع به حرکت کردید شیشه را پایین دهید و … شما باید همینقدر دقیق و با جزئیات خواسته های تان را تجسم کنید و در آن لحظه احساس کنید شما در واقعیت مالک آن ماشین هستید .

در سومین مرحله هم همان طور پیش بروید تا احساستان هر لحظه بهتر از قبل شود و شما هر چقدر بتوانید بیشتر و واضح تر خواسته‌های تان را تجسم کنید احساس شما بهتر و بهتر می شود .

در چهارمین مرحله شما باید مثبت ترین انرژی ها را به خواسته های تان بفرستید که یکی است بهترین روش ها برای ارتعاش مثبت فرستادن به خواسته ها استفاده از جملات تاکیدی یا عبارات تاکیدی است .

 

تصویر ذهنی

تمرین برای تصویر سازی ذهنی

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید از تصویرسازی ذهنی در قانون جذب برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.
فرقی ندارد شما چه خواسته و چه اهدافی دارید با این روش می توانید خواسته خود را تجسم کنید و به آن دست یابید همانطور که پیش تر گفته شد شما باید در اولین قدم هدف را مشخص کنید البته ناگفته نماند که شما باید هدف خود را بطور دقیق و واضح مشخص کنید.

شما در ابتدای کار یک هدف تان را در نظر بگیرید به یک جای دنج ، ساده ، آرام و بدون هیچ سر و صدایی بروید و بدون اینکه کسی بخواهد مزاحم شما شود در آنجا بنشینید یا اگر مقدور است دراز بکشید در وضعیت راحتی قرار بگیرید و بدنتان را آرام کنید می توانید این کار را از انگشت پاهای تان شروع کنید تا سرتان این کار موجب می شود که در شما احساس خوبی به وجود بیاید
به هدف مورد نظرتان فکر کنید و تمام جزئیات آنرا در ذهن خود تجسم کنید می توانید در این حین از عبارات تاکیدی هم هنگام تجسم کردن استفاده کنید یا همانطور که دارید هدفتان را تجسم می کنید با خودتان صحبت کنید و حتماً به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که در هنگام تصویر سازی ذهنی شما حتماً باید احساسات تان خوب باشد اگر حس بدی دارید احساستان را خوب کنیم و بعد شروع به تجسم کنید هرگز فراموش نکنید که احساسات بد شما را از خواسته و هدف تان دور می کند و زمانی که احساس تان را خوب کردید سعی کنید در همان حس و حال بمانید و این تمرین را روزانه تا ۲۰ دقیقه ادامه دهید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]