کارما و قانون جذب

مقدمه :

تا به حال در مورد کارما چیزی شنیده اید ؟ یا در واقعیت و در زندگی خود آن را تجربه کرده اید ؟ مثال ها و اشعار زیادی در این باب وجود دارد مثل ، از هر دست بدهی با همان دست  می گیری یا اینکه هرچه بکاری همان را درو خواهی کرد . کارما یا قانون کارما این است که هر عمل شما عکس العملی دارد قانون کارما و قانون جذب با هم مرتبط هستند و می توان گفت کارما زیر شاخه ای از قانون جذب است در ادامه نیز چند قانون کارما را که با آن می توانید زندگیتان را دگرگون کنید خواهیم گفت و آنها را بررسی خواهیم کرد .

شما با قانون کارما هم میتوانید زندگی خود را تغییر دهید به عبارت ساده کارما همان نتیجه کاری است که شما انجام می دهید یعنی اگر کار خوب و مثبتی را انجام دهید عکس‌العمل و نتیجه آن هم خیلی خوب خواهد بود و برعکس اگر کار منفی را انجام دهید ، کارما و قانون جذب همان ارتعاشات منفی را به زندگیتان وارد می کنند .

 

قانون جذب باور

قانون جذب چیست ؟

یکی از مهمترین قوانین جهان قانون جذب است . که این قانون در زندگی همه افراد و در همه روزمره زندگی شان وجود دارد اما افرادی هم هستند که با این قانون آشنایی ندارند قانون جذب یک قانون است که هر چه را از کائنات طلب کنید م هر انرژی که به ان بفرستید  کائنات و قانون جذب چندین برابر آن ارتعاشات را برای ما می‌فرستند اگر شما خواسته ای در زندگی دارید می توانید مقاله راز و رمزهای قانون جذب و کائنات  برای رسیدن به خواسته ها را مطالعه کنید تا بتوانید از آن برای رسیدن به خواسته های تان استفاده کنید .

کارما یا قانون کارما چیست ؟

کارما یعنی شما هر عملی را که انجام می دهید با ان آینده خود را تعیین می کنید . افرادی که به کار ما اعتقاد دارند به سرنوشت اعتقادی ندارند یعنی این که بگویند این سرنوشت من بوده ک این اتفاقات برایم پیش امده آنها می گویند اعمال من در این دنیا آینده من را تعیین می کنند یعنی همه افراد نتیجه اعمال شان را همین دنیا خواهند دید و کسانی که به زندگی های بعدی نیز اعتقاد دارند می گویند باید در این زندگی اعمالی خوب ب و مثبت داشته باشیم تا در زندگی های بعدیمان زندگی خوب داشته باشیم .

کارما این است که شما هر کاری را  انجام دهید همان برای شما اتفاق خواهد افتاد اگر شما  کار خوبی در زندگی انجام دهید قطعاً نتیجه اش حس خوب و زندگی خوب است و قانون کارما برای اعمال بد و منفی نیز همین تفسیر را دارد یعنی کسی که اعمالی بعد و منفی داشته باشد کارما دقیقا همان انرژی منفی را به زندگی اش وارد می کند و این یعنی خود شما هستید که آینده تان را رقم میزنید و بدانید که اگر آینده‌ای خوب میخواهید باید قانون کارما را رعایت کنید .

 

تاثیرات و رابطه ی کارما و قانون جذب در زندگی 

در سایت  آرسینو  مقالات متعددی درباره قانون جذب گفته شده که میتوانید آنها را مطالعه کنید و دقیق تر مطالب قانون جذب را فرا بگیرید . در این مقاله به شما درباره کارما یا قانون کارما خواهیم گفت که بهتر است ابتدا برای درک بیشتر کارما اطلاعاتی درباره قانون جذب داشته باشید قانون جذب و قانون کارما قانون ثابت در جهان هستند همانطور که گفته شد کارما و قانون کارما زیر شاخه قانون جذب می باشد .

همانگونه که در مقالات قبل درباره قانون جذب گفته شده ، خداوند انسان را طوری خلق کرده که به هر چیزی که می خواهد می تواند برسد و حتی می تواند افکار و احساسات خود را نیز کنترل کند و قانون جذب این است که شما به هر چه فکر کنید و هر انرژی که به کائنات بفرستید چندین برابر آن انرژی را از کائنات دریافت خواهید کرد و این یعنی برای قانون جذب و کائنات فرقی نمیکند که شما افکارتان مثبت یا منفی باشد زمانی که انسان می‌تواند ذهن خود را کنترل کند باید به چیزهای خوب و مثبت فکر کند تا ارتعاشات مثبتی برای کائنات ارسال شود تا همان ارتعاشات برای شما ارسال شود پس بهتر است ذهن خودتان را کنترل کنید و با قدرت ذهن تان با قانون جذب به هر آنچه که می خواهید  برسید شما می توانید با کنترل ذهنتان هر چه را که می خواهید وارد زندگیتان کنید مثل : ثروت ، عشق ، احترام ، شغل دلخواه …. پس ابتدا ارتعاشاتی که به کائنات می فرستید بسیار مهم است و بعد از آن قانون جذب …

 


برای خواندن اطلاعاتی در مورد تکنیکهای باور به مقاله ۵ راه شگفت انگیز تغییر سریع باور با تکنیک قانون جذب مراجعه کنید .


نقش کارما در قانون جذب

قانون صبر و کارما

شما برای رسیدن به آرزوهایتان باید تلاش کنید و در کنار این تلاش نیز باید صبور باشید افراد زیادی هستند که به قانون جذب اعتقادی ندارند چون فکر میکنند هر چیزی را که همان لحظه از کائنات و قانون جذب خواستند باید از کائنات دریافت کنند که اصلاً اینگونه نیست

شما برای اینکه به خواسته هایتان برسید باید صبور باشید و زمانیکه از کائنات با قانون جذب چیزی را طلب می کنید باید صبر داشته باشید و ذهنتان را منحرف نکنید چون ذهن انسان بسیار محدود است و زمانیکه این فکر می‌کنید که چرا خواسته تان برآورده نمی شود ذهنتان درگیر افکار منفی و احساسات منفی می شود در نتیجه این افکار و احساسات منفی را به کائنات ارسال می‌کنید که این ارتعاشات اصلاً نتیجه خوبی ندارد شما باید صبور باشید و به اینکه به هدفتان میرسید ایمان داشته باشید .

قانون رشد و کارما

همانطور که گفته شد خداوند انسان را طوری خلق کرده که می تواند خود را کنترل کند و زندگی‌اش را همان طور که می خواهد تغییر دهد و بتواند در زندگی رشد کند شاید فکر کنید این کار بسیار سخت است اما مدت زمانی که بگذرد و تمریناتی را که لازم است انجام دهید میتوانید خود را کاملا تغییر دهید پس برای قانون رشد و کارما ابتدا باید خودتان و شرایط تان را تغییر دهید زیرا تا شما تغییر نکنید نمی توانید شرایط تان را تغییر دهید قانون کارما این است : ” شرایط شما زمانی تغییر می‌کند که اول خودتان تغییر کنید . “

قانون کارما و قانون الهام

هر چقدر شما برای خواسته و ارزوهایتان  زحمت بکشید و انرژی صرف کنید  همان اندازه نتیجه میگیرید و شما برای اینکه به خواسته هایتان  برسید  باید بیشتر تلاش کنید و اگر نتیجه ای که می خواستید نگرفتید بدانید  که به اندازه کافی برای آن انرژی و وقت نگذاشته اید انرژی و وقتی که میگذارید نتیجه کار شما را مشخص میکند انگیزه بسیار مهم است و شما باید در مسیر تلاش و وقتی که میگذارید برای رسیدن به آرزوهایتان انگیزه داشته باشید و ایمان داشته باشید که به خواسته هایتان خواهید رسید .

قانون کارما و تمرکز

انسان برای رسیدن به آرزوهایش باید ذهن خود را متمرکز به آن هدف کند چون انسان نمیتواند در آن واحد به دو چیز مختلف کند و آن را از کائنات طلب کند شما باید روی یک موضوع تمرکز کنید تا بتوانید به خواسته هایتان برسید اگر ذهنتان آشفته است باید ابتدا  ذهن خود را آرام کنید که می توانید به مقاله  تابلو کائنات چیست و چگونه می توانیم با قانون جذب به آرزوهایمان برسیم  مراجعه کنید و ابتدا آن را بخوانید .

قانون پیوند و کارما

هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از چیزهای کوچک تا بزرگ به یکدیگر مرتبط هستند . حتی کوچکترین کارهایی که انجام می دهید به بزرگ‌ترین کارهایتان ارتباط دارد  . شما هر گامی را که برای رسیدن به خواسته هایتان برمی‌دارید چه گذشته و چه حال و آینده با هم ارتباط دارند . گذشته اصلا مهم نیست و همینطور حال که در چه شرایطی هستید مهم نیست چون شما طوری خلق شدید که می توانید به هر آرزویی که دارید  برسید و این یک واقعیت است و به شما انگیزه میدهد تا بتوانید این مطلب را درک کنید و به ارزوهایتان برسید .

قانون آینه و کارما

قانون آینه این را به شما می گوید که هر عمل شما عکس العملی دارد یعنی شما اگر کار خوب و مثبتی را انجام دهید نتیجه آن  در همین زندگی به شما باز خواهد گشت و اگر کار بد و منفی را انجام دهید مطمئناً در زندگی خود همین بدی را دریافت خواهید کرد .

قانون تواضع و کارما

یعنی اینکه ابتدا شما باید بپذیرید که شرایط فعلی شما تغییر کند اگر همه افراد را با خصوصیات منفی ببینید شما باید خودتان را تغییر دهید چون این خصوصیات منفی در درون خودتان است و اگر به جای اینکه این خصوصیات منفی را تغییر دهید به آن فکر کنید و به آن تمرکز کنید هیچ پیشرفتی نخواهید داشت شما تنها با با پذیرفتن شرایط فعلی تان راز موفقیت را به دست می اورید .

قانون جذب کارما

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]