رازهایی در مورد قانون جذب و موفقیت که نمیدانید

مقدمه :

در این مقاله میخواهیم شمارا با چند راز اصلی قانون جذب و رابطه آن با موفقیت آشنا کنیم . آیا شما در مورد قانون جذب چیزی می دانید ؟ آیا موفقیت فقط با تلاش به دست می آید  ؟ به خاطر سوالاتی که شما در مورد قانون جذب موفقیت بارها از ما  داشته اید ما در این مقاله به راز های قانون جذب و موفقیت خواهیم پرداخت

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت قانون جذب چیست ؟ و یا حتی قانون جذب ثروت یا عشق یعنی چه ؟ به شما خواهیم گفت که قانون جذب و کائنات در زندگی شما چگونه عمل میکنند . همان طور که گفته شد قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است ، که همیشه بر روی زندگی انسانها در همه حال  ، در حال عمل کردن است حتی برای انسان هایی که از قانون جذب و کائنات چیزی نمی دانند .

 


برای خواندن مقالات و ویدوهایی بیشتر در مورد قانون جذب و راه رسید به ارزوها به سایت ما   ارسینو    مراجعه کنید . 


 

در ادامه مطالب زیر رازهایی در مورد قانون جذب و کائنات به شما خواهیم گفت و شما باید تمام نکات را فرا بگیرید تا بتوانید با قانون جذب به خواسته هایتان برسید حتی نکته های ریزی در قانون جذب وجود دارد که بر روی موفقیت و رسیدن به خواسته هایتان در زندگی بسیار تاثیر می گذارد و شما تازه اول راه هستید .

 

قانون جذب

تعریف قانون جذب به زبان ساده :

قانون جذب چیست  ؟

آیا قانون جذب واقعی است ؟

شما چقدر در مورد قانون جذب ،  قانون راز یا کائنات اطلاعات دارید ؟

قانون جذب به زبان ساده را می توان اینگونه بیان کرد که ، شما به هر چیزی که فکر می کنید ان را به طرف خودتان جذب می‌کنید . برای قانون جذب  و کائنات هیچ اهمیتی ندارد که شما در حال فکر کردن به چیزهای مثبت هستید یا چیزهای منفی یا چه ارتعاشاتی به کائنات ارسال می‌کنید . ارتعاشات و انرژی مثبت یا منفی هرچه را که با قانون جذب کائنات ارسال کنید هم آنها را حتی چندین برابر دریافت خواهید کرد پس قانون جذب یعنی شما هر چه را که در زندگیتان دریافت می کنید حاصل افکارتان است اگر می خواهید در مورد قانون جذب بدانید به مقاله   قانون جذب چیست ست و چگونه به طور موثر از آن استفاده کنیم   سر بزنید تا از صفر تا صد قانون جذب را فرا بگیرید .

قانون جذب و موفقیت 

هر شخصی  در زندگی اش از شرایط سخت عبور خواهد کرد و روزهایی بدش تمام خواهد شد  روزهایی که برایش غیرقابل تحمل است  ،  اما باید  با نگرش مثبت و فرستادن انرژی مثبت به کائنات بتواند با قانون جذب موفقیت و خواسته ای را که دارد به دست آورد . با قانون جذب هیچ گاه نباید ناامید شد و  از تلاش و فرستادن ارتعاشات و انرژی مثبت به کائنات  دست کشید . شما  با همین قانون جذب و باور داشتن قلبی به آن و فرستادن ارتعاشات مثبت به کائنات می توانید زندگیتان را به طور کل تغییر دهید و بعد متوجه خواهید شد که افکار شما و انرژی شما چقدر در رسیدن به اهداف و خواسته هایتان اثر گذار است .

 

قانون جذب

چند راز قانون جذب که باید بدانید تا بتوانید از قانون جذب در زندگی تان استفاده کنید

2 ابتدا اهداف و خواسته هایتان را دقیقاً مشخص کنید :

یعنی اینکه نکته مهم رسیدن به آرزوها و خواسته ها با قانون جذب این است که خواسته هایتان را واضح و دقیق مشخص  کنید . زیرا ممکن است با مشخص نکردن خواسته هایتان ارتعاشات نامشخصی به کائنات ارسال کنید پس زمانی که به کائنات ارتعاشات نامشخص ارسال کنید . نمی توانید به آن هدفی که دارید برسید زمانی که شما خواسته و اهدافتان را دقیقاً مشخص کنید ارتعاش مشخصی از خواسته هایتان برای کائنات  ارسال میشود .

2 بدانید قانون جذب همیشه در حال عمل کردن است :

شما نیز باید بدانید که قانون جذب همیشه و در همه حال  در زندگی شما در حال عمل کردن است . حتی در زندگی کسانی که از قانون جذب چیزی نمی دانند . قانون جذب یک نیرویی است که در مقابل فکر و احساس شما  واکنش نشان میدهد یعنی هر چیزی که به آن فکر کنید و بر روی آن تمرکز کنید در حال جذب کردن آن از کائنات هستید در کل قانون جذب این است که شما هر چیزی را که به آن فکر کنید آن را در زندگی شما جذب می کند اصلا هیچ فرقی ندارد که افکار شما مثبت باشد یا منفی پس فرقی نمی کند شما در حال فکر کردن به چه چیزی هستید قانون جذب همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است.

اگر شما همیشه مثبت فکر کنید و افکارتان مثبت باشد ارتعاشاتی که به کائنات ارسال می کنید نیز مثبت است و از کائنات چندین برابر این ارتعاشات مثبت را دریافت می‌کنید . خداوند انسان را به گونه ای آفریده که می تواند قدرت کنترل ذهن خود را در دست بگیرد اگر شما  بتوانید کنترل ذهن تان را در دست بگیرید می توانید به خواسته‌ها و اهداف تان فکر کنید و آنها را جذب کنید شما اگر نتوانید کنترل ذهن تان را در دست بگیرید در زندگیتان پیشرفتی نخواهید داشت .

 


اگر شما تمریناتی در مورد  قدرت کنترل ذهن تان بخواهید تا بتوانید کنترل ذهنتان را در دست بگیرید  می توانید مقاله   تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق در قانون جذب را مطالعه کنید .


 

3 اهدافتان را مشخص کنید و ان را رها کنید :

یکی دیگر از راز و رمزهای قانون جذب  این است که اهداف تان را رها کنید  ، در این متن رها کردن خواسته ها و اهدافتان یعنی اینکه  روی آن وسواس نشوید و دائماً بر روی آن فکر نکنید  یعنی اینکه به خواسته هایتان نچسبید و آنها را رها کنید شما با احساسات خوب و مثبت بای رسیدن به اهدافتان تلاش می‌کنید و هیچ اصراری به اینکه آن را همین الان دریافت کنید ندارید .

4 جذب چیزهایی که بطور ناخواسته اتفاق می‌افتد :

زمانی که شما از قانون جذب مطالبی را بدانید  ، و بدانید که در همه زندگی ها در حال عمل کردن است و یک قانون ثابت در جهان است باید بدانید که شما گاهی اوقات به طور ناخواسته چیزهایی را جذب می کنید که اصلاً نمی خواهید مثلاً گاهی استرس دارید یا نگران هستید و این استرس و نگرانی و حس بد شما را از راه رسیدن به خواسته هایتان دور میکند  و ممکن است همین ارتعاشات منفی شما را از چیزهایی که  دوست دارید کائنات برای شما ارسال کند دور شوید مثلاً اگر شغلی را دوست دارید ولی در کنار آن به سختی کار و اینکه شاید شما نتوانید این کار را انجام دهید فکر کنید به احتمال زیاد ارتعاشات منفی به کائنات ارسال می‌کنید که این ارتعاشات بر روی اهداف و خواسته های شما اثر می گذارد .

5 برای رسیدن به خواسته ها باید صبور باشید ولی باورتان را را از دست ندهید :

شما باید بدانید که با قانون جذب به همه خواسته هایتان خواهید رسید و اصلا غیرممکن نیست ولی باید تلاش  کنید و  باید بدانید که  در این راه صبور باشید و بدانید که چیزی را که می خواهید ممکن است زمان بر باشد و کائنات آنرا در زمان درست به شما بدهد توقع اینکه شما در یک مدت زمان کوتاه به همه ی خواسته هایتان برسید را نداشته باشید  زیرا غیر ممکن است .

تا بخواهید مرحله به مرحله تمرینات قانون جذب را طی کنید و به کائنات ارتعاشاتی ارسال کنید زمان بر است ،  مثلاً باید :

ابتدا اهداف تان را مشخص کنید و بر روی آنها تمرکز کنید  و شاید این کنترل ذهن و تمرکز برای شما کمی سخت باشد .

سپس باید بدانید که برای رسیدن به آنها باید وقت بگذارید .

ولی زمانی که اینها را انجام دادید و ارتعاشات خوب و مثبتی را به کائنات ارسال کردید در زندگیتان نتایجی می‌بینید که شگفت زده خواهید شد و همین نتایج کوچک به شما انگیزه می دهد تا دست از تلاش کردن برندارید و هر روز تمرینات قانون جذب را انجام دهید تا بتوانید اهداف بزرگتر تان را نیز کم کم به دست بیاورید پس باید فقط صبر داشته باشید .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]