مدارها در قانون جذب

مقدمه :

انسان ها در زندگی در مدار هایی هستند که این مدارها تعیین می کنند که شما چگونه زندگی ای داشته باشید حال شما در کدام مدار قرار دارید ؟ مدار عشق یا نفرت ؟ مدار سلامتی یا  بیماری  ؟ یا فقر و ثروت  … ؟  قانون مدار یک قانون ثابت در جهان است و یک قانون طبیعی که حاکم بر کل موجودات زنده جهان است و انسان ها با قانون جذب در کائنات روی مدار مشخصی هستند که هرکدام از این مدار ها انرژی خاصی را دارند این مدارها می‌تواند اتفاقات ، شرایط ، افراد و … باشند که با خود انسان هم مدار هستند .

در این مقاله ما به شما …..

مدار های ذهنی ساز و کار کائنات چگونه است ؟

مدار ها چطور تغییر میکنند؟

را به شما خواهیم گفت شما می توانید با خواندن ادامه مقاله به هدف های زندگیتان برسید و از قانون جذب در زندگی تان استفاده کنید .

 

 


برای درک بهتر این مقاله میتوانید با خواندن سمینار  ارزوی تو دستور توست از کوین ترودو کیلیک کنید .


 

مدارهای ذهنی و قانون جذب …

مجموعه ای از باورهای ذهنی شما ، خواسته‌ها و آرزوهایتان یک مدار در مورد آن خواسته را تشکیل می‌دهد . مثل ثروت که یک مدار است و باورهای شما در مورد ثروت و رسیدن به آن این مدار را کامل می کند و هویت و شخصیت یک انسان را همین مجموعه باورها در مورد خواسته هایش از کائنات تعیین می کند . افکار شما نیز دارای مدار است که اگر شما به چیزهای مثبت فکر کنید در مداری قرار می گیرید که اتفاقات مثبتی برای شما در هر زمینه رخ می دهد .

اما اگر در مدار منفی قرار بگیرید و باورهای منفی را در ذهن خودتان پرورش دهید اتفاقاتی که اصلاً برایتان خوشایند نیست پیش می آید اوایل این تمرینات  بسیار برای شما سخت خواهد بود اما زمانی که روزانه وقت بگذارید و بر روی این تمرینات کار کنید بعد از گذشت چند مدت تغییراتی در زندگی خود احساس می‌کنید که انگیزه شما برای مثبت کردن بیشتر ذهنتان و دوری کردن از چیزهای منفی بیشتر می شود و در نتیجه شما می توانید قدرت کنترل ذهن تان را در دست بگیرید .

 

زمانی که شما افکار و احساساتتان مثبت باشد اتفاقات مثبتی در زندگی تان پیش می آید که این اتفاقات مثبت نتیجه مدار مثبتی است که در آن قرار دارد و زندگی شما را می تواند دگرگون کند پس اگر می خواهید تغییراتی در زندگی تان به وجود بیاورید و هر روز اتفاقات مثبتی برای شما رخ دهد باید تمرینات قدرت کنترل ذهن را تمرین کنید تا بتوانید خودتان را مثبت اندیش کنید .

 

همانطور که در مقاله تصویر سازی ذهنی یا تجسم خلاق در قانون جذب  گفته شد کائنات به این صورت است که  شما هر انرژی و ارتعاشی که به کائنات می فرستید همان ارتعاشات را چندین برابر از کائنات دریافت میکنید .  یعنی اینکه هر فردی هر فرکانس  و انرژی را که داشته باشد در مدار مربوط به آن فرکانس قرار دارد چیزهایی در زندگی اش اتفاق می‌افتد که با این مدارها ارتباط دارد زمانی که شما به یک فرد یا یک چیز خاص فکر می کنید در مداری قرار می گیرید که  اتفاقات بیشتری را در مورد آن برایتان پیش می اید.

مدار باور ، و قانون جذب …

مثل اینکه شما در مداری قرار داشته باشید که فکر کنید به شما باید شغلی پیشنهاد شود که درآمد ماهیانه دو میلیون تومان باشد و همین باور شما را در این مدار قرارخواهد داد که شغلهایی به شما پیشنهاد میشود که ماهیانه درآمدی ۲ میلیون تومان داشته باشد .

شما برای هر چیزی که می خواهید به آن برسید باید مدار تان را تغییر دهید تا با چیزهایی در مورد  آن خواسته برخورد کنید که می خواهید  .

شما اگر در همین مداری که هستید باقی بمانید اتفاقاتی برای شما پیش می آید که قبلا افتاده تعداد این مدار ها در کائنات بسیار زیاد است که این به خود شما بستگی دارد که می خواهید در کدام مدار قرار بگیرید . مدار ثروت یا فقر ؟ مدار سلامتی یا بیماری ؟ مدار اتفاقات خوب و مثبت یا اتفاقات بد و منفی ؟ مدار عشق یا مشکلات  ؟

این مدارها به شما نشان می دهد که زمانی که شما به یک چیز خاص فکر می کنید  به مرور زمان در ان مدار قرار میگیرید ، و با چیز هایی در زندگی مواجه می شوید که به آن مدار و به آن باورها ارتباط دارد .

 



برای خواندن مقالات بیشتر درمورد قانون جذب میتوانید به سایت جذاب و خواندنی آرسینو مراجعه کنید .



تغییر مدارها با قانون جذب …

همان‌طور که در متن بالا مثال زدیم اگر میخواهید درآمدتان از ۲ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان برسد ابتدا شما باید روی باورهای خود کار کنید و باورهایتان را تغییر دهید که شما درآمدی ۶ میلیون تومانی می خواهید زمانی که شما به همین دو میلیون تومان قانع باشید و باورهای شما حول محور حقوق دو میلیون تومان بچرخد ، شما کارهایی را دریافت می‌کنید که حقوق آنها دو میلیون تومان است  و خود را همیشه در این مدار ۲ میلیون تومانی می بیند پس برای پیشرفت باید ابتدا باور های خود و مدار خود را تغییر دهد زمانی که هر روز به پول بیشتر و ثروت بیشتر فکر کنید روی مدار ثروت قرار می گیرید و هر روز در زمینه شغلیتان و رشد اقتصادی و ثروتتان  پیشرفت خواهید کرد .

 

قانون-جذب

 

مثلاً اگر شما یک آرایشگر هستید مشتری هایی که جذب می کنید مشتریانی هستند که شما خودتان در مدار تان و در افکارتان به انها فکر می کنید ،

مشتریانی که بد اخلاقی می کنند یا برای پول دادن چانه می زنند اما همکاران شما مشتریانی دارند که خیلی راحت هزینه ها را حساب می کنند و بسیار خوش اخلاق ترند ، چون این افراد در مدار خودشان این مشتریان را جذب می کنند .

علت اصلی این تفاوتها در یک شغل …

علت همان مداری است  که باورهای آنها در مورد مشتریانشان تشکیل میشود. اگر شما بخواهید مدارتان را تغییر دهید اول باید باورتان را تغییر دهید و به اتفاقاتی که دوست دارید برای شما در زمینه شغلی تان اتفاق بیفتد  فکر کنید .

زمانی که شما افکار و باور های تان را تغییر دادید مدارهایتان نیز تغییر می‌کند و این باعث می‌شود که اتفاقاتی که در زندگی شما و در روزمره شما اتفاق می‌افتد آن چیزی باشد که میخواهید .

کسانی که افکار منفی دارند  مدار هایشان را باورهای غلط و بد تشکیل می دهد . اگر تلاش نکند باورهایش را تغییر دهند در این مدار ثابت می ماند و این باورها بر افکارش غلبه می کنند و هیچ زمانی نمیتوانند بر ذهنشان کنترل داشته باشند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]