جملات تاکیدی چیست و معجزه جملات تاکیدی با قانون جذب در زندگی

 مقدمه :

جملات تاکیدی جملاتی پر قدرت هستند که به مرور زمان در زندگیتان تاثیر می گذارند فقط کافیست چند مدت از جملات تاکیدی مثبت برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید خودتان متوجه خواهید شد که این جملات چقدر بر روی احساسات و حال روحی شما تاثیر می گذارند حتی افرادی که به قانون جذب اعتقادی ندارند نیز نمی‌توانند با این موضوع مخالفت کنند .

یکی از راه های استفاده از قانون جذب همین جملات تاکیدی هستند که بسیار قدرتمندند و یک راه ساده و راحت برای رسیدن به اهدافتان با قانون جذب می باشد در این مقاله به شما خواهیم گفت عبارات تاکیدی چیست و چگونه با عبارات تاکیدی یا جملات تاکیدی و با قانون جذب می توان برای رسیدن به اهدافتان کمک گرفت . قدرت این جملات بسیار زیاد است و می تواند شما را برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان کمک کند .

جملات تاکیدی چیست ؟

امروزه افراد به دنبال راه های ساده و آسان برای رسیدن به خواسته هایشان می باشند . گاهی اوقات ممکن است در انجام کاری به نتیجه ان کار همان لحظه فکر کنید و دقیقاً همان لحظه به آن نتیجه برسید این نتیجه اصلاً اتفاقی نبوده نتیجه به دست آمده فقط به خاطر افکار شماست که شما چه ارتعاشاتی را به کائنات ارسال کردید این جملات ، جملات مثبت و و خوبی هستند که با توجه به هدفتان نوشته می شوند و روزانه باید آنها را مرتباً تکرار کنید تا در ضمیر ناخودآگاه شما قرار بگیرند و بعد اثرش را بر روی زندگیتان بگذارند .

قدرت این جملات  به خودتان بستگی دارد یعنی در مواقعی که دارید از این جملات استفاده می‌کنید چقدر احساس خوب دارید چون هرچقدر احساستان بهتر باشد ارتعاشات بهتری به کائنات فرستاده می شود خودتان باید توجه کنید که در موقع نوشتن و گفتن این جملات چقدر احساس خوبی دارید و سعی کنید هر روز با جملات بهتر و مثبت‌تر احساستان را بهتر و بهتر کنید تا نتیجه ای که می خواهید را از کائنات بگیرید .

برای اینکه این جملات شما قدرت بیشتری داشته باشد در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت که چطور جملات تاکیدی مثبت را طراحی کنید ما به شما فرمول ساخت جملات تاکیدی را آموزش خواهیم داد و بعد از آموزش شما می توانید بهترین جملات را نوشته و روزانه برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید .

 

فرمول ساخت جملات تاکیدی مثبت و فواید آن

ابتدا چیزی که در ساخت جملات تاکیدی بسیار مهم است استفاده از جملات تاکیدی مثبت است . افراد جملاتی که برای خودشان طراحی می‌کنند  از جملات مثبت استفاده می‌کنند و عده ای هم هستند که از عبارات منفی بدون انکه بدانند در جملات خود استفاده می کنند . می‌دانیم که قدرت این جملات بسیار زیاد است پس باید جملات منفی را اصلاً به کار نبرید و حتی به آن در ذهنتان فکر نکنید زیرا می تواند اثرات مخربی را بر روی نتیجه کارتان بگذارد .

اما باید توجه داشته باشید که حتما از کلمات کلیدی مثبت استفاده کنید که این کلمات کلیدی به شما احساس خوبی میدهند .

مثال : به جای اینکه بگویید من در شغلم بد نیست …  بگویید من شغل خوب و پردرآمد ای را دارم  .

به جای اینکه بگویید در زندگی  من مشکلی نیست ….  بگویید زندگی من بسیار ساده و با آرامش است .

این کلمات در عبارت تاکیدی باید مثبت باشند تا جملات تاکیدی مثبت و اثرگذاری را طراحی کنید فواید جملات تاکیدی مثبت می تواند این باشد که :

1 شمارا بهتر و زودتر مثبت اندیش می کند .

2 استرس کار روزمره شما را کمتر می‌کند .

3 از نظر ذهنی و روحی در آرامش بیشتری قرار دارید .

4 حس اعتماد به نفس را در شما افزایش می دهد و این  اعتماد به نفس به شما در زندگی حس سرزندگی و رضایت بخشی می‌دهد .

5 اخلاق های تندرا برطرف می کند و شما می توانید اخلاقی آرام‌تر با اطرافیان تان داشته باشید .

6 در نتیجه می توانید در زندگی تصمیمات بهتری بگیرید و  ….

 

 

قانون جذب

آیا جملات تاکیدی منفی هم داریم ؟

بله ….. !

جملات تاکیدی منفی زیادی داریم که افراد زیادی هستند که از آنها در روزمره بدون انکه بدانند استفاده می کنند و از  معنی آنها و انرژی که بهشان میدهند اطلاعی ندارند و نمی دانند چقدر این جملات برروی زندگی‌شان تاثیر خواهد گذاشت شما زمانی که جملات تاکیدی مثبت را چندین بار استفاده کنید عبارت تاکیدی منفی از ذهن شما به طور ناخودآگاه پاک خواهند شد .

پس باید صبور باشید و برای رسیدن به  نتیجه دلخواه و مورد نظرتان وقت بگذارید .

چند جمله تاکیدی منفی :

مثل این است که بگویید ….

1 من نمی توانم .

2 من در زندگی ام شانس ندارم .

3 من بدشانس هستم .

4 من همیشه در کارها شکست میخورم .

5 این زندگی بسیار سخت است و من نمی توانم آن را تحمل کنم .

6 همیشه در کارهای من اشتباه پیش می آید .

 

درجملات تاکیدی باید از چه کلماتی استفاده کنیم ؟

جملات تاکیدی همیشه جملاتی ‌کوتاه نیستند یعنی اینکه عبارات و جملاتی که شما از آن برای جملات تاکیدی استفاده می کنید نباید همیشه  کوتاه باشند و یک جمله باشند شما می توانید روزانه به جای کلمات تاکیدی مثبت یا جملات تاکیدی مثبت در مورد اتفاقات خوب و مثبتی که در روز های قبل برای شما اتفاق افتاده را با خودتان  تکرار کنید و درموردشان صحبت کنید و می توانید آنها را بر روی برگه بنویسید حتی صحبت کردن راجبه  اتفاقات خوب نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد .

شما حتی می توانید در مورد آرزوهایتان و اتفاقاتی که دوست دارید در آینده برای شما اتفاق بیفتد نیز صحبت کنید . پس عبارات تاکیدی فقط جملات‌کوتاه نیستند . شما میتوانید هر اتفاق خوبی را که دوست دارید بیفتد یا در گذشته برای شما اتفاق افتاده را  برای خودتان تعریف کنید . شما طرز تعریف کردن و حرف زدنتان نیز می‌تواند با انگیزه بالا و اشتیاق باشد تا احساس بهتریداشته باشید تا بتوانید نتیجه شگفت انگیزی را از این طریق به دست آورید .

در جملات تاکیدی مثبت تان از شکرگزاری استفاده کنید ….

یعنی اینکه این ارتعاشاتی که به کائنات می فرستید همراه با شکر گذاری باشد که در مقاله    چطور تمرینات شکرگزاری را برای رسیدن به رابطه ای شگفت انگیز انجام دهیم   بطور کامل شکرگزاری برای رسیدن به رابطه ای شگفت انگیز را توضیح داده ایم . برای درک بیشتر می‌توانید به آن مقاله مراجعه کنید .

شما با این کار احساس خوب و مثبت را در درونتان دوچندان می کنید و این احساسات بسیار قوی و خوب را  به کائنات می فرستید و در نهایت نتیجه مطلوبی از کائنات دریافت می‌کنید .

1 خدایا شکرت که همیشه در تک تک لحظات زندگی ام در کنارم بود ه ای .

2 خدایا شکرت بابت سلامتی ام .

3 خدایا بابت نعمت های بیکرانت شکر .

4 خدایا بابت ثروتی که به من دادی شکر .

به این جملات بالا  ، جملات تاکیدی مثبت و جملات شکرگزاری می گویند .

شما می توانید از کلمات قدرتمند استفاده کنید …

بعضی از کلمات هستند که قدرتی زیاد در جملات دارند که باعث می شود خواسته های تان دقیقتر به کائنات ارسال شود . این کلمات مثل به راحتی به آسانی و غیره … می باشد .

مثل اینکه بگویید ….

1 خدایا شکرت  که کار من بسیار ساده است و در آمد فوق ‌العاده‌ای از آن کسب می کنم .

جملات تاکیدی باید به زبان حال باشد ….

جملات باید به زبان حال باشد تا ذهنتان باور کند که برای اینکه به هدف و خواسته تان برسید این جملات را تکرار می کنید و در این وضعیت  راحت ترخواسته های شما را باور می‌کند .

مثل اینکه بگویید ….

1 من من یک یک فرد فوق موفق هستم  .

2 من یک دانش آموز با استعداد هستم .

جملات خوب و تاکیدی مثبت را گلچین کنید ….

جملات خوب و تاکیدی مثبت را گلچین کنید و هر روز مرتباً تکرار کنید شما باید روزانه بین ۱۰ الی ۱۵ جمله را که بسیار تاکیدی و مثبت هستند را از بین سایر جملات انتخاب کنید و همین ها را تکرار کنید این جملات باید به هدفتان مرتبط و احساس خوبی به شما بدهند .

 

 

قانون جذب جملات تاکیدی

چه زمانی از جملات تاکیدی استفاده کنیم ؟

بهترین موقع برای استفاده از این جملات صبح ها بعد از اینکه بیدار شدید یا شبها قبل از خواب است زیرا ذهنتان در حالت آلفا قرار دارد و این جملات می‌تواند اثر های خوبی را در آن ایجاد کند و شما می توانید در طول روز راجبه  اتفاقات خوبی که در زندگیتان افتاده نیز صحبت کنید و این جملات را بعد از بیدار شدن و قبل از خوابیدن تکرار کنید .

در آخر باید بدانید که این جملات قدرت بسیار زیادی دارد و شما را برای رسیدن به خواسته های تان بسیار کمک می کند و انرژی خوب و مثبت این جملات هستند که ارتعاشات مثبت را به کائنات می فرستند و شما می توانید از کائنات چندین برابر ارتعاشات خوب و مثبتی را که ارسال کردید وارد زندگی تان کنید فقط باید به اهدافتان و خودتان باور داشته باشید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]