چطور با سریع ترین تکنیک ها با قانون جذب به آرزوهایمان برسیم

مقدمه :

قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است . که می تواند کمک کند شما به آرزو و خواسته هایتان برسید و هر چیزی را که می خواهید با قانون جذب از کائنات دریافت کنید از نظر قانون جذب هر چیزی که وارد زندگی شما می شود آن چیزی است که در ذهن شما به ان فکر میکنید و بر روی ان تمرکز میکنید .  شما باید آن چیزی که میخواهید یعنی هدف تان و انرژی تان را با هم یکی کنید و انرژی خوب و مثبتی را به کائنات ارسال کنید تا در نتیجه کائنات ارتعاشات مثبت و خوب را به شما ارسال کنند .

همانطور که گفتیم خداوند انسان را طوری خلق کرده که می تواند ذهن خود را کنترل کنند یعنی قدرت کنترول ذهن دارد شما می‌توانید با قدرت ذهن تان افکارتان را کنترل کنید و هرگز به چیزهای بد و منفی فکر نکنید تا ارتعاشاتی که به کائنات می فرستید مثبت باشد و اگر شما نتوانید ذهن تان را کنترل کنید اصلی‌ترین مشکل را برای استفاده از قانون جذب دارید شما ابتدا باید اهداف را مشخص کنید و سپس پس ذهن تان را کنترل کنید و اختیار افکارتان را به دست بگیرید تا بتوانید به راحتی از قانون جذب استفاده کنید .

اگر می خواهید تغییراتی در زندگی تان بوجود بیاید و به آرزوها و خواسته هایتان برسید پیشنهاد می کنم این مقاله را حتماً مطالعه کنید و بعد تمرینات که به شما گفته می‌شود را روزانه مرتباً تکرار کنید. بعد از چند مدت تغییراتی شگفت انگیز در زندگی تان احساس خواهید کرد که خودتان متوجه خواهید شد . درکنار تلاشتان  با قانون جذب توانسته‌اید به آنچه که می‌خواهید برسید .

 


برای خواندن همه مطالب درباره قانون جذب میتوانید به سایت   ارسینو   مراجعه کنید .


قانون جذب ارزو

چگونه باید از قانون جذب استفاده کنیم ؟

اولین سوالاتی که برای افرادی که می‌خواهند از قانون جذب استفاده کنند پیش می اید این است که آیا واقعا قانون جذب واقعیت دارد ؟ واقعا قانون جذب یا قانون راز می‌تواند چیزی را که می خواهم به من بدهد ؟ یا قانون جذب چطور عمل میکند ؟ شما هر اتفاقی که برایتان پیش می آید بر اساس قانون جذب یا قانون راز است یعنی شما اگر اتفاقات مثبتی در زندگی تان پیش آید به آن تفاوت مثبت فکر کردید و انرژی و ارتعاشات مثبت و خوبی را برای کائنات ارسال کردیم یا اگر اتفاقات بد یا منفی در زندگی شما اتفاق افتاد باید بدانید که خودتان این این اتفاقات را جذب کرده یعنی ارتعاشاتی که به کائنات فرستادی و چیزهایی که با آن فکر می کنید منفی بوره و در نتیجه کائنات ارتعاشات منفی را برای شما ارسال می کند .

برای مثال اگر شما رابطه احساسی تان خراب است است و مشکلاتی وجود دارد این مشکلات نتیجه ارتعاشاتی است که ذهن و افکارتان برای کائنات ارسال میکند اصلا برای قانون جذب مهم نیست که شما چه انرژی را  به کائنات می فرستید کائنات همان انرژی را حتی چندین برابر برای شما ارسال میکند حتی افرادی که از قانون جذب اطلاعی ندارند نیز در زندگی روزمره خود از قانون جذب استفاده می کنند حال بهتر است که با علم قانون جذب  پیش بروید و در کنار تلاش تان از آن استفاده کنید تا بتوانید چیزی را که میخواهید به دست بیاورید پس این خود شما هستید که شرایط تان و اتفاقاتی که  در زندگی برای شما می‌افتد با فرستادن ارتعاشات به کائنات رقم میزنید .

 


برای خواندن مطالب بیشتر درمورد رسیدن به خواسته ها مقاله    تابلوی کائنات چیست و چگونه با قانون جذب به ارزوهایمان برسیم  را بخوانید تا گام گام رسیدن به خواسته ها را بدانید و روزانه بطور مرتب تمرین کنید .


فرمول قانون جذب :

اگر شما این چند تکنیکهای اصلی را را روزانه به طور مرتب انجام دهید می توانید با قانون جذب و کائنات هر چیزی را که می خواهید طلب کنید و به دست بیاورید

بخواهید

اولین مرحله برای به دست آوردن خواسته هایتان از قانون جذب این است که بخواهید تا به شما بدهند و اولین قدم برای خواستن این است که شما ابتدا باید اهداف و خواسته های که دارید را مشخص کنید شما می توانید با نوشتن خواسته‌ها و اهداف تان به کائنات  بگویید که چه چیزی از آنها می‌خواهید وقتی شما خواسته های تان را می نویسید و آن را با قانون جذب از کائنات می خواهید اولین مرحله را انجام می دهید شما می توانید اهداف های بزرگ و آرزوهای بزرگی را که در سر دارید را نیز بر روی کاغذ نوشته و آن را در لیست آرزوها خود قرار دهید همانطور که برای کائنات فرقی نمی کند افکار شما منفی و مثبت باشد همین طور فرق نمی کند که خواسته شما بزرگ یا کوچک باشد شما می توانید حتی خواسته های بزرگ تان را از کائنات طلب کنید این خواسته ها باعث می شود که شما لیاقت خودتان را تعیین کنید و شما هر چقدر خودتان را لایق بدانید بهترین ها را از کائنات طلب میکنید .

باور کنید

شما باید به آن چیزی که میخواهید باور داشته باشید که  به آنها می‌رسید و می توانید آنها را از کائنات دریافت کنید مهمترین بخش در تمرینات  این است که باور داشته باشید. زمانی که باور داشته باشید که قانون جذب آن چیزی را که از آن می خواهید به شما خواهد داد ، هیچ موقع نباید دست از تلاش بردارید و همیشه باید برای رسیدن به انها  مصمم باشید .

دریافت کنید

بعد از مشخص کردن اهداف و نوشتن لیست آرزوهایتان و خواسته هایتان از کائنات و باور داشتن قانون جذب برای اینکه چیزی را که از کائنات می خواهید به شما میدهد میتوانید خواسته تان را دریافت کنید .

 

 

جملات تاکیدی :

چند جمله تاکیدی که روزانه میتوانید برای رسیدن به ارزوهایتان از آن استفاده کنید و هر جمله تاکیدی که مرتبط با اهدافتان باشد را می توانید از آن لیستی تهیه کنید و روزانه آنها را تکرار کنید و قبل  از تکرار کردن روزانه این جملات باید به آنها باور و ایمان قلبی داشته باشید تا بتواند در زندگی شما تاثیرات خوب و مثبتی را به جا بگذارد .

1 من می توانم  به هر آنچه که می خواهم برسم .

2 خداوند همه چیزهایی که می خواهم به من خواهد داد .

3 از خداوند سپاسگزارم بابت نعمت هایی که به من می دهد .

4 من موفق میشوم .

5 من  بهترین هستم .

6 من می توانم هر آنچه را که می خواهم از کائنات طلب کنم .

7 من هر چه را که می خواهم کائنات به من خواهد داد .

8 هر جا که بروم با قانون جذب می توانم بهترین باشم .

9 من با قانون جذب می توانم بهترین چیزها را بدست بیاورم .

10 من آهنربایی خوشبختی هستم .

11 ذهن من با کائنات کاملاً در ارتباط است .

12 کائنات تمام ارتعاشات مثبت را برای من ارسال می کند .

13 من لیاقت بهترین ها را دارم .

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]